Historia firmy zaczyna się w... szkole. Lekcje w LO pozwoliły mi poznać Podstawy Przedsiębiorczości. Świat biznesu zaczął mnie wtedy interesować. Te wszystkie mechanizmy, które w nim działają, zależności, sprzedaż, konkurencja, współpraca, zrodziły marzenia o własnym biznesie.

Data dodania: 2008-12-10

Wyświetleń: 2966

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Po pewnym czasie rozpocząłem pracę jako rowerowy dostawca. Był mi pilnie potrzebny nowy sprzęt. Niestety w sklepie dałem się oszukać i kupiłem rower, z którym były same problemy. Pomyślałem wtedy, że pewnie wielu ludzi popełnia podobne błędy. Kupują w pośpiechu, nie maja czasu szukać, kupują cokolwiek i gdziekolwiek, zwracając uwagę tylko na wygląd i cenę. Potem dopiero zauważają, że wpakowali się w kłopoty. Nowy sprzęt się psuje, ciężko dojść do porozumienia ze sklepem i serwisem, nikt nie odbiera telefonów, naprawy nie są solidne, do tego niejasne warunki gwarancji i fatalna obsługa klienta… okazuje się że pieniądze zostały wyrzucone w błoto.

Po dłuższym namyśle podjąłem decyzję. Postanowiłem założyć firmę, która pomoże ludziom podczas zakupów. Nigdy więcej oszustwa, niskiej jakości produktów, niekompetentnej obsługi i długich rozpraw sądowych z nieuczciwym sprzedawcą. Wszyscy mogą tego uniknąć. Zakupy znów mogą być przyjemne, także po powrocie do domu. Sprzęt może działać latami, serwis może być rzetelny i dbać o sprzęt klienta jak o swój własny. Brak jakichkolwiek problemów.

Ta wizja skłoniła mnie do szukania szansy na start w świecie biznesu. Jedynym rozsądnym wyjściem przy moim poziomie doświadczenia i możliwościach finansowych, było zgłoszenie się do Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Krążyły informacje, że są one zakładane tylko przy wyższych uczelniach, potem jednak okazało się, że w Płocku działa Inkubator Przedsiębiorczości, przy Płockim Parku Przemysłowo- Technologicznym. Zgłosiłem tam swój pomysł, który został zaakceptowany i mogłem zacząć prowadzić własną działalność.

Nie trzeba mieć wielkiego doświadczenia w biznesie, żeby pomagać. Firma „Master of Selection” powstała z myślą o ludziach, którzy dostrzegli, że nie chcą już kupować „w ciemno” artykułów, które jedynie zepsują nerwy i zrujnują budżet. Istniejemy po to, by każdy mógł sobie pozwolić na najlepszy dla siebie sprzęt, niezależnie od tego, ile ma wolnego czasu lub jak bardzo zna się na technice.

Poznałem specjalistów z różnych dziedzin, którzy zajmują się teraz wyszukiwaniem najlepszych ofert dla naszych klientów, zacząłem rozmawiać przez Internet z innymi przedsiębiorcami, rozpoczęliśmy współpracę z najlepszymi firmami. Ponieważ nasi specjaliści są z różnych miast Polski, możemy znaleźć najlepszy model wszędzie, gdzie klient tego potrzebuje.

Zajmujemy się przede wszystkim wyszukiwaniem dla klienta najlepszych ofert konkretnego rodzaju sprzętu. Np. jeśli ktoś szuka telewizora, znajdziemy najlepszy, w odpowiedniej cenie. Klient nie musi się na niczym znać, żeby kupić model idealnie dopasowany do własnych potrzeb. Tak samo ze sprzętem komputerowym, mobilnym, dj’skim, rowerowym, a nawet chemią budowlaną.

Artykuły to jednak nie wszystko. Od niedawna, dla klientów, szukamy także zleceniobiorców. Dlatego, jeśli ktoś szuka np. grafika komputerowego lub programisty, znajdziemy dla niego specjalistę, który wykona jego zlecenie najtaniej, najszybciej i najlepiej. Gdy pojawią się w firmie nowi specjaliści, będziemy też mogli selekcjonować oferty hoteli, kin, restauracji, wybrać najlepsze miejsce na imprezę w danym dniu, itd.

W przyszłości zamierzamy także wystartować z własną siecią kurierską, więc będziemy dostarczać klientowi wybrany produkt bezpośrednio do domu.

Obecnie na naszej stronie internetowej pojawiają się liczne promocje, m.in. w tym roku pomożemy znaleźć najlepsze prezenty pod choinkę, gdyby komuś zabrakło pomysłu.

Dzięki „Master of Selection” zakupy mogą być nie tylko przyjemne, ale też pewne i bezpieczne.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena