Temat pozycjonowania i tajniki z branży SEO są Ci zupełnie obce? A może posiadasz podstawową wiedzę z zakresu digital marketingu i chciałbyś dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu stron? Wejdź do świata SEO i zapisz się na kurs pozycjonowania.

Data dodania: 2023-04-25

Wyświetleń: 251

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Kurs pozycjonowania - dlaczego powinieneś go zrobić?
  1. Czym jest pozycjonowanie stron?
  2. Kto powinien przejść kurs pozycjonowania?
  3. Jakie tematy porusza kurs pozycjonowania stron internetowych?
  4. Gdzie najlepiej zrobić kurs SEO?

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron ma na celu zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarce Google. Prościej mówiąc, chodzi o to, aby po wpisaniu konkretnych słów kluczowych, możliwe było jak najprostsze znalezienie Twojej strony w Internecie. W tym celu przeprowadza się szereg działań z zakresu SEO (Search Engine Optimization). Należą do nich między innymi: dokonanie optymalizacji stron, tworzenie treści zawierających konkretne frazy kluczowe i pisanych pod kątem wyszukiwarek oraz link building, czyli pozyskiwanie linków z innych stron (najlepiej o zbliżonej tematyce), kierujących do Twojej witryny.

Wszystkie działania w ramach strategii SEO mają szczególne znaczenie w przypadku sklepów internetowych, stron firmowych, blogów oraz portali tematycznych. Niektórzy decydują się na skorzystanie w tym zakresie z pomocy specjalisty SEO, ale coraz więcej osób woli działać na własną rękę. W takiej sytuacji warto zdecydować się na kurs pozycjonowania.

Kto powinien przejść kurs pozycjonowania?

Nad doszkoleniem się z zakresu pozycjonowania stron www powinni się zastanowić wszyscy, którzy posiadają strony internetowe. Kurs przeznaczony jest w szczególności dla właścicieli firm, chcących przyciągnąć potencjalnych klientów oraz osób początkujących w tematyce SEO, zamierzających wykorzystywać te techniki w swojej codziennej pracy. W szkoleniu SEO udział mogą wziąć również specjaliści SEO oraz pozostali pracownicy agencji marketingu internetowego (np. specjaliści od content marketingu), niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia oraz stopnia zaawansowania. W świecie SEO nic nie jest stałe, a wiedza przekazywana podczas kursu jest zgodna z aktualnymi trendami, dlatego warto od czasu do czasu ją odświeżyć.

Jakie tematy porusza kurs pozycjonowania stron internetowych?

Kurs składa się najczęściej z kilku modułów, a sama forma szkolenia jest dostosowana do grupy docelowej. Wśród tematów poruszanych podczas kursu, wymienić można:

Podstawy optymalizacji stron internetowych

Kurs pozwoli poznać podstawowe zasady optymalizowania witryny, takich jak wprowadzanie zmian w kodzie czy ustawianie przekierowań. Mają one kluczowe znaczenie dla pozycjonowania strony.

Content marketing i dobór fraz kluczowych

Podczas tworzenia contentu, należy zwrócić uwagę na to, aby treści były tworzone pod kątem wyszukiwarki Google i w oparciu o narzędzia SEO oraz słowa kluczowe o wysokiej wyszukiwalności. 

Zasady skutecznego link buildingu

Program szkolenia zawiera zazwyczaj moduł dotyczący zasad skutecznego zdobywania linków z innych domen do własnej.

Gdzie najlepiej zrobić kurs SEO?

Kurs pozycjonowania najlepiej robić w zaufanym miejscu, czyli w agencji SEO/SEM. Zanim zaczniemy naukę, upewnijmy się, że zajęcia prowadzi wykwalifikowany specjalista SEO, który ma szerokie doświadczenie w marketingu internetowym.

Po ukończeniu kursu będziesz umiał samodzielnie przeprowadzić optymalizację witryny, stworzyć treści przydatne w zakresie pozycjonowania i korzystać z narzędzi SEO, takich jak Google Search Console. Szkolenie z podstawy SEO nauczy Cię działań, które musisz podjąć, aby zaobserwować zwiększenie liczby konwersji na Twojej stronie.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena