Hotels.com, światowy lider wśród stron internetowych oferujących usługę rezerwacji pokoi hotelowych, opublikował szczegółowe dane 10 najlepszych hoteli na świecie, w oparciu o średni wynik uzyskany z recenzji umieszczanych na stronie internetowej rezerwacji hotelu.

Data dodania: 2008-11-18

Wyświetleń: 2585

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Najlepsze hotele według oceny klientów to (w odwrotnej kolejności):
10. Park Hotel, Amsterdam, Holandia. Wynik 8.2 z 10 w ocenie klientów.
9. Mornington Hotel, Sztokholm, Szwecja. Cztery gwiazdki. Wynik 8.2 z 10 w ocenie klientów.
8. Hotel Berna, Mediolan, Włochy. 4 gwiazdki. Wynik 8.4 z 10 w ocenie klientów.
7. The Beacon Hotel South Beach, Miami, USA. 3.5 gwiazdki. Wynik 8.4 z 10 w ocenie klientów.
6. Paris Las Vegas, Las Vegas, USA. Cztery gwiazdki. Wynik 8.6 z 10 w ocenie klientów.
5. Hotel Ca’D’oro, Wenecja, Włochy. 3 gwiazdki. Wynik 8.8 z 10 w ocenie klientów
4. Hotel Advance, Barcelona, Hiszpania. 4 gwiazdki. Wynik 9 z 10 w ocenie klientów.
3. Hotel Chandler, Nowy Jork, USA. 4.5 gwiazdki. Wynik 9 z 10 w ocenie klientów.
2. Hotel Real Palacio, w pobliżu Lizbony, Portugalia. 5 gwiazdek. Wynik 9.4 z 10 w ocenie klientów.
1. K&K Hotel Opera, Budapeszt, Węgry. Cztery gwiazdki. Wynik 9.4 z 10 w ocenie klientów

Informacje o recenzjach klientów:
Pokazywanych jest jedynie ostatnich 25 recenzji hotelu. Aby zapewnić aktualność oraz trafność wszystkich recenzji wygasają one po okresie około 18 miesięcy.
Wszystkie ww. oceny recenzji są poprawne w momencie ich opublikowania z zastrzeżeniem późniejszych zmian.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena