Z parasolami dla firm, które mają posłużyć jako gadżety reklamowe jest jeden problem: przeszukując Internet znajdujemy tyle propozycji, że po samych zdjęciach i opisach bardzo często trudno jest odróżnić, które parasole są wysokiej jakości, a które wyglądają tak, że z miejsca pożałujemy złożenia zamówienia. Cena, jak się okazuje, też nie jest wyznacznikiem.

Data dodania: 2021-07-19

Wyświetleń: 402

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Gdzie znaleźć parasole reklamowe wysokiej jakości: kierunek UE czy Chiny?

Parasole reklamowe wysokiej jakości z UE

Przyjęło się sądzić, że to, co ma znaczek “Made in UE” z pewnością będzie solidne i nie inaczej jest z gadżetami reklamowymi jakimi są parasole. Producenci parasoli z krajów europejskich bardzo często dają gwarancje na swoje produkty i posiadają szereg certyfikatów. Oferowane przez nich modele są nie tylko przeciwdeszczowe, ale i odporne na wiatr. Plusem są u nich również krótkie terminy realizacji, bo nie muszą czekać na dostawy z innego kontynentu - wszystko, od produkcji parasoli po nadruk cyfrowy reklamy - robią u siebie.

Przykładem takiego producenta parasoli z UE jest firma Schirmmacher (jej sklep internetowy znajdziesz pod adresem https://schirmmacher.pl/), która szyje parasole w Austrii i Niemczech. Dzięki temu, że wyspecjalizowała się w nadruku reklamowym od razu oferuje pełne wsparcie graficzne w projektach, a że na rynku obecna jest od kilkudziesięciu lat, to w ofercie ma też sporo porządnych modeli od innych sprawdzonych producentów. Znajdziesz u nich nawet parasole FARE, które od wielu lat zdobywają prestiżowe nagrody branży reklamowej.

Parasole z Chin jednak też mogą być solidne

W błędzie są Ci, którzy uważają, że wszystko co chińskie bezwzględnie musi być tandetne. Świat parasoli reklamowych doskonale to udowadnia. Wiele prestiżowych marek posiada tam swoje zakłady produkcyjne, a ich towary przechodzą takie same testy jakości, jak te produkowane w Europie. Problemem dla tych przedsiębiorców i marketerów, którzy szukają lepszych jakościowo produktów, jest raczej to, jak je odróżnić od morza parasoli, które na zdjęciach produktowych wyglądają cudnie, a po odpakowaniu wyglądają jak jednorazowe zabawki.

Jest kilka sposób sprawdzenia jakości parasola reklamowego przed zakupem:

  1. Sprawdź czy ma oznaczenie “Windproof”, czyli odporność na wiatr,
  2. Sprawdź czy druty parasola wykonane są z włókna szklanego,
  3. Dopytaj sprzedającego o jakość materiału poszycia,
  4. Czy producent parasoli reklamowych daje na nie gwarancję? Standardem są 2 lata.
  5. Czy produkt posiada wiele zdjęć? Możesz dostrzec detale zszycia, rączki i parasola? Jeśli nie, to lepiej poszukać w innym źródle.

Ceny chińskich a europejskich parasoli dla firm - różnice

Najtańsze parasole reklamowe z Chin będą Cię kosztować ok. 10 zł. Co jednak ciekawe, przynajmniej niektóre, nadal wysokiej jakości modele produkowane w UE nie są wiele droższe - 15-20 zł spokojnie pozwala zamówić już coś z naszego kontynentu. Wyjątkiem są oczywiście super oryginalne modele, typu parasole przezroczyste albo markowe FARE - w tym przypadku ceny lawirują między dwadzieścia kilka złotych a nawet czterdzieści kilka.


Więcej o parasolach reklamowych wysokiej jakości przeczytasz na stronie sklepu Schirmmacher https://schirmmacher.pl/.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena