Sztuczne pieczywo na wystawie sklepowej? Sklepy oferujące żywność mają sprawdzone pomysły na pobudzanie apetytu Klientów. Działa tu system identyfikacji wizualnej. Na przykład barwne fotografie na banerach reklamowych przedstawiające asortyment sklepu, zdjęcia żywności w gazetkach czy panele reklamowe na regałach. Co jednak z witryną sklepową?

Data dodania: 2021-07-18

Wyświetleń: 864

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Sztuczne pieczywo – ozdoba na wystawę sklepową

Podobnie jak w innych branżach, także i w spożywczej okno wystawowe zaprasza Klientów do wejścia do sklepu. Sprawdź nasze pomysły na wykorzystanie sztucznego pieczywa.

Sztuczna żywność w oknie wystawowym

Sztuczne pieczywo to doskonały pomysł na wyposażenie piekarni i cukierni. W sprzedaży żywności dużą wagę przykłada się do zmysłu wzroku i zapachu. Z tego powodu piekarnie i cukiernie kuszą Klientów aromatem świeżo wypiekanego chleba, bułeczek i ciast. Sklepy spożywcze stosują nawet sztuczne zapachy żywności. Wśród nich znajdziemy aromat o zapachu świeżego pieczywa, kawy czy jabłka. W sklepach, gdzie pieczywo wypiekane jest na miejscu wystarczy jednak naturalny zapach. Pozostaje kwestia wizualna. Dobrym pomysłem będzie wykorzystanie sztucznej żywności – pieczywa i wypieków cukierniczych. Atrakcyjnie skomponowana kompozycja na oknie wystawowym przyciągnie spojrzenia Klientów. Możemy stworzyć ją sami lub zakupić gotowy zestaw sztucznego pieczywa.

sztuczne pieczywo na wystawie piekarni

Atrapy żywności do złudzenia przypominają rzeczywiste wyroby. Zostaje to osiągnięte dzięki ręcznemu malowaniu elementów oraz wiernemu odwzorowaniu szczegółów. Na pieczywie wykonuje się specjalne wyżłobienia, załamania kolorów, marszczenia na skórce. Słodkie wypieki mają z kolei dekoracje imitujące lukier, czekoladę, cukier puder, kryształki cukru. Detale odgrywają tu bowiem duże znaczenie. Jedną z głównych zalet stosowania sztucznych produktów jest fakt, że nie niszczą się one pod wpływem działania promieni słonecznych czy powietrza. Mają więc niezaprzeczalną przewagę nad naturalnymi produktami.

Do piekarni, cukierni i fast-foodu

Jak zatem skomponować wystawę? Do cukierni wybierzmy pączki typu donut, drożdżówki oraz ciasteczka. Warto ułożyć je na pięknej, ozdobnej paterze. Dodatkowym uzupełnieniem wystawy mogą być sztuczne owoce, które są bliskie tematyce cukierniczej.sztuczny donut pączek

Natomiast na wystawę piekarni lub sklepu spożywczego możemy wybrać bagietkę, chleb, wekę i chałkę. Produkty te świetnie komponują się z wyrobami z plecionką. Możemy zatem umieścić je w otwartym koszu piknikowym lub koszyku z technorattanu. Tak skomponowaną kompozycję możemy umieścić nie tylko na wystawie, ale i na ladzie sklepowej. Jeśli w piekarni sprzedawane są także słodkie wypieki, doskonałym uzupełnieniem dla pieczywa będą sztuczne słodkości.

Poza pieczywem i wypiekami bez problemu znajdziemy także akcesoria przeznaczone do gastronomii. Może to być sztuczny hot-dog i hamburger czy grillowany kurczak w towarzystwie apetycznie wyglądającej bułki.

Sztuczna żywność poza zastosowaniem na wystawie to często rekwizyt w fotografii produktowej. Nie bez znaczenia jest to, że produkty te nie odkształcają się, więc wielogodzinna praca z nimi nie powoduje zmiany ich wyglądu. Z tego powodu świetnie nadają się do wykonywania zdjęć do ulotek, katalogów, gazetek produktowych.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena