Być może zastanawiasz się, jak obecnie możesz promować swoją firmę. Reklamy wielkopowierzchniowe raczej nie zdadzą egzaminu, a te w Internecie mogą łatwo umknąć potencjalnym klientom. Jeśli jednak już przyciągniesz uwagę, zadbaj o dobre wrażenie, które może przełożyć się na ich rekomendację.

Data dodania: 2020-04-29

Wyświetleń: 173

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Długopisy reklamowe świetnie sprawdzą się jako gadżet do przesyłki

W obecnej sytuacji budowanie więzi z klientami wydaje się być ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Spotkania twarzą w twarz praktycznie nie wchodzą w grę, a przecież nie można pozwolić sobie na osłabnięcie pozycji firmy. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, może warto zastanowić się nad dorzucaniem do przesyłek jakichś gadżetów? Długopisy reklamowe to świetny wybór, bo gadżet nie tylko jest powiązany z firmowe, ale też jest zwyczajnie użyteczny. Decydując się na takie długopisy, nadruk możemy dostosować do własnych potrzeb - może ma pokazywać nasze logo, a może hasło czy nazwę, a może wszystko jednocześnie?

Długopisy reklamowe z nadrukiem to klasyczny dodatek

Nie zawsze reagujemy entuzjastycznie na nowości, więc większym zaufaniem darzymy znajome rzeczy i rozwiązania. Długopisy reklamowe z nadrukiem to gadżet stosowany w promocji rozmaitych firm od wielu lat. Pasuje do każdej okazji i nie powoduje zmieszania, a co najważniejsze - możemy być niemal pewni, że nie trafi do kosza. Długopisów nigdy mało, zwłaszcza tych, za które nie musimy płacić.

Długopisy firmowe to sprawdzony sposób

Dlatego, jeśli myślisz o tym, jak pokazać klientom, że każde zamówienie jest ważne dla Twojej firmy, możesz spokojnie postawić na długopisy z logo. Narzędzia piśmiennicze zawsze warto mieć pod ręką, więc niezależnie od branży, w jakiej działa Twoja firma, gadżet nie wyda się dorzucony na siłę. Długopisy firmowe to idealny i nienachalny dodatek do każdego zamówienia. 

Ile razy widzieliśmy długopisy z logo jakiejś firmy?

Pytanie retoryczne, bo standardowo pojawiają się w siedzibie każdej firmy, w każdym jej oddziale i przy każdej okazji związanej z targami biznesu, na których można wystawić własne stanowisko. Nie kojarzą się źle i budzą dobre skojarzenia, a przy okazji mogą wyglądać całkiem stylowo i estetycznie, co od razu przełoży się na pozytywne skojarzenia z naszą firmą. W końcu o jakość można dbać na każdym etapie i przy każdym, nawet najmniejszym detalu.

Licencja: Creative Commons