0
głosów
- +

Opakowania, czyli kreatywna forma reklamy

Autor:

Aktualizacja: 16.03.2020


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 40 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Opakowania, czyli kreatywna forma reklamy

Wchodząc do sklepu lub przeglądając strony internetowe, jesteśmy wstanie znaleźć wiele produktów z tej samej kategorii. Coraz trudniej jest nam zdecydować co chcemy wybrać, ponieważ wybór jest tak duży. Dlatego, trzeba zadać sobie pytanie, co można zrobić, aby to właśnie nasz produkt przykuł uwagę potencjalnego nabywcy. 


Owszem, sama jakoś produktu jest ważna i to na niej przede wszystkim trzeba się skupić, ale jest jeszcze coś - opakowania. Często sposób, w jaki zapakujemy nasz produkt, decyduje o tym czy zostanie on wybrany czy też nie.

Kreatywność to klucz

Nietuzinkowy wygląd naszych opakowań sprawi nie tylko, że zostanie on zauważony na tle innych produktów, ale też skutecznie utrwali naszą markę w świadomości konsumentów. Kreatywność zaczyna się już na etapie pakowania, dlatego zadbaj o to, aby twoje opakowanie nawiązywało zarówno do produktu jak i całej marki. Im bardziej nasze opakowanie jest nowatorskie, ciekawe dla oka, tym bardziej przyciągniemy nim uwagę. Dlatego spraw, aby opakowanie było już formą reklamy.

Lubimy ładne rzeczy

Ludzie lubią otaczać się ładnymi rzeczami. Często kupujemy oczami, dlatego przede wszystkim zwracamy uwagi na opakowania, jeśli jest ono nudne i mało mówi o samym produkcie, jest prawie pewne, że klient przejdzie obok tego produktu obojętnie. Natomiast, jeśli cieszy oko, jest zaprojektowane z pomysłem i daje realne informacje, to sprawi to, że klient pomyśli o produkcie, jako bardziej profesjonalnym, tym "z wyższej półki"

Nie mniej, nie należy przesadnie starać się wyróżnić, ponieważ możemy uzyskać efekt odwrotny od zamierzonego. W przypadku niektórych produktów premiowany jest ten spokojny i neutralny design. Jednak i to możemy przekuć w atut naszego produktu, ponieważ takie pakowanie może sprawić wrażenie produktu najwyższej jakości.

O opakowaniach przeczytasz także na stronie porady.org.

To nie tylko opakowanie produktu

Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy zadbaj o to, aby opakowania, w których dostarczasz produkty też był nietuzinkowe i profesjonalnie przygotowane. Wtedy z pewnością, klienci takiego sklepu spotkają się z miłą niespodzianką, w porównaniu do innych miejsc, gdzie produkty pakowanie są w klasyczne kartonowe pudełka. Dobrym przykładem takiego pakowania jest tworzenie unikalnych pudełek, wykorzystując odpowiednio dobrane kolory. Można też pójść o krok dalej i wysyłać produkty w spersonalizowanych opakowaniach o wyjątkowych i niepowtarzalnych kształtach. Ciekawym pomysłem jest tekst wewnątrz, którym dziękujemy za zakup i życzymy udanego użytkowania.

Reklama to nie tylko grafiki, spoty czy banery, ale to też opakowanie produktu, bez wątpienia jest to forma kreatywnej reklamy, który z powodzeniem przyciąga uwagę konsumentów i nierzadko sprawia, że klient przywiązuje się do marki, ponieważ lubimy wybierać te ładne rzeczy.

Zamów opakowania online na stronie Packhelp.

Lista Tagów: opakowania produktów,

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij