0
głosów
- +

Skuteczna kampania reklamowa w internecie

Autor:

Aktualizacja: 17.04.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Reklama i Promocja


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 35 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Jeśli prowadzisz firmę w 2019 roku, prędzej czy później rozpoczniesz współpracę z agencją interaktywną. Jak wybrać dobrą agencję i rozpoznać najskuteczniejsze usługi dla swojego biznesu?


Kompleksowa kampania reklamowa w internecie dla firm

Przedstawione metody mają na celu zwiększenie sprzedaży, pozyskanie nowych klientów, zwiększenie ruchu na stronie i rozpoznawalności marki. Wdrożenie skutecznej kampanii reklamowej w internecie może przyczynić się do sukcesu Twojej firmy.

Zapoznaj się z podstawowymi i bardziej zaawansowanymi usługami agencji interaktywnych:

  1. Projektowanie stron www - obecnie każda firma, chcąc trafić do klienta, potrzebuje swojej internetowej wizytówki.
  2. Tworzenie portali internetowych (np. portali randkowych) - sieciowanie ludzi pod względem ich potrzeb (jak Tinder, czy LinkedIn)  jest skutecznym sposobem na rozwój biznesu.
  3. Zakładanie sklepów internetowych - rozszerzanie bazy klientów dla Twoich produktów, dzięki wprowadzeniu sprzedaży online, jest jednym z najpopularniejszych sposobów na stały dopływ dodatkowych środków. Można też w 100% oprzeć swoją działalność na sprzedaży tylko przez internet.
  4. Pozycjonowanie: SEO/SEM - jeśli masz swoją stronę www, musi ona być widoczna dla Twoich klientów. Aby osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. w Google lub Bing), trzeba spełnić szereg warunków, takich jak np. zastosowanie odpowiednich słów kluczowych. Agencje interaktywne, które w swojej ofercie zawarły usługi pozycjonowania stron internetowych doskonale wiedzą, jak tego dokonać.
  5. Copywriting - CAŁY internet opiera się na mocy słowa. Bez tego nie ma skutecznej sprzedaży i budowania wizerunku. Proste!
  6. Grafika internetowa - słowo bez obrazu nie ma dzisiaj szans bytu. Klient scrolluje treści, więc aby go zainteresować, masz tylko 2-3 sekundy. Twoje treści muszą mieć odpowiednią oprawę, w postaci infografiki, memów, banerów itd.
  7. Wspieranie startupów w zakresie usług programistycznych - masz świetny pomysł na biznes, ale nie jesteś specjalistą w zakresie IT? Agencje interaktywne z taką ofertą wesprą Cię w działaniach tak, abyś mogła/mógł się skupić tylko na prowadzeniu firmy.
  8. Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne - obecnie nawet sieć sklepów Żabka ma swoją aplikację! Budowanie stałych relacji z już pozyskanymi klientami, oferowanie im zniżek i ofert specjalnych, w 2019 roku odbywa się przez użycie najczęściej używanego przez każdego człowieka przedmiotu, jakim jest smartfon.
  9. Google AdWords/ Google Ads - to prawdziwa machina do pozyskiwania klientów. Profesjonaliści w tej dziedzinie określają strategię działania w Google, a Ty płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik wyszukiwarki kliknie w Twoją reklamę. Dobrze sprofilowana reklama Google Ads sprawia, że osoby, które trafią na Twoją stronę - wyjdą z niej jako Twoi klienci.
  10. Kampanie na Facebooku - jeśli nie chcesz być tylko “zbieraczem lajków” i zależy Ci na tym, aby media społecznościowe były platformą do prawdziwej sprzedaży Twoich produktów i usług - agencja interaktywna zaplanuje cały szereg działań, prowadząc klienta przez ścieżkę - od przeczytania Twojej oferty - do koszyka zakupowego.

Dlaczego warto?

Usługi można łączyć w odpowiedni sposób, dzięki czemu dotrzemy do odpowiednich grup, na które zostanie skierowana sprzedaż. Warto wspomnieć, że podczas kampanii reklamowej powinno wdrażać się narzędzia analityczne wspomagające cały proces prowadzonej przez agencję reklamową usługi.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij