StudioGO Reklama i Marketing zajmuje się kompleksowym marketingiem internetowym, w tym tworzeniem stron internetowych, które skutecznie przyciągają klientów.
1. Twoja strona internetowa „utknęła” w roku 2010
Rozwój Internetu niesie za sobą konieczność ciągłych zmian. Strony internetowe nie są wyjątkiem, to co było standardem jeszcze dwa lata temu teraz staje się technologią przestarzałą. Zmianie ulegają trendy projektowania stron www; niestandardowy układ, wykorzystanie animacji oraz wideo, jak najmniej przewijania, wyraźne czcionki, które stają się elementami graficznymi. To zmiany, których oczekują Twoi potencjalni klienci i które pozwolą zrobić na nich odpowiednie wrażenie.
2. Nie jest przyjazna urządzeniom mobilnym
Czy czytasz ten artykuł na telefonie lub tablecie? Obecnie ponad 52% użytkowników odwiedza strony internetowe korzystając z urządzeń mobilnych. Mniejsze ekrany o różnych rozmiarach, wolniejszy Internet to tylko niektóre czynniki, które należy brać pod uwagę projektując witrynę, która ma poprawnie wyświetlać się na smartfonach. Brak tego typu udogodnień sprawia, że potencjalny klient natychmiast opuści Twoją stronę i nigdy na nią nie powróci.
3. Oczekiwania Twoich Klientów uległy zmianie
Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że większość Twoich klientów to osoby, które swój dzień zaczynają od przejrzenia najważniejszych informacji na portalach informacyjnych oraz społecznościowych. Czy Twoja strona firmowa jest dla nich równie łatwo dostępna i czytelna? Czy ilość treści oraz zdjęć nie odstraszy internauty, a nawigacja nie jest zbyt skompilowana. Tworząc strony www nie można o tym zapominać.
4. Nie jest zabezpieczona
Jeśli wydaje Ci się, że Twoja strona firmowa nie jest „łakomym” kąskiem dla hakerów, to bardzo się mylisz. Słabo zabezpieczona witryna stanowi zaproszenie dla osób, które zajmują się masowym wysyłaniem tzw. SPAM-u, czyli niechcianych wiadomości e‑mail. Dla Ciebie oznacza to oznaczenie strony przez wyszukiwarkę google jako niebezpiecznej, całkowite zablokowanie jej lub w najlepszym przypadku po prostu jej niepoprawne działanie. Aby strona stawiła opór tego typu atakom powinna nie tylko znajdować się na zabezpieczonym serwerze, ale być stale aktualizowana a najlepiej kiedy ustawienia strony spowodują, że sama się zaktualizuje.
5. Brak „wezwań do akcji"
Najwięcej „sprzedają” strony, które potrafią reagować na zachowanie internauty. Zachęcają go do wykonania telefonu, wysłania e-maila lub rozpoczęcia rozmowy na czacie. Poprawnie skonfigurowane wezwanie do akcji reaguje na konkretne czynności potencjalnego klienta, może na przykład zaciekawić go komunikatem, kiedy próbuje opuścić stronę. Oczywiście tego typu narzędziami trzeba umiejętnie operować, aby nie zniechęcić odwiedzającego.
6. Brak aktualnej treści oraz zdjęć
Nie będziemy przekonywać nikogo, że treści na stronie firmowej muszą być aktualne – to oczywiste. Zastanówmy się jednak z czego wynika fakt, że ponad 80% przedsiębiorców nie dba o aktualność informacji na swoich stronach? Najczęstszym powodem jest brak odpowiednich narzędzi na stronie www. Czytelny i prosty system zarządzania treścią, w który powinna być wyposażona każda strona to obecnie standard. Dzięki nim każda osoba, która potrafi napisać kilka słów w edytorze WORD poradzi sobie również z aktualizacją informacji na własnej stronie.
7. Nie jest zintegrowana z profilami społecznościowymi
Jeśli nie potrafisz wykorzystać w pełni potencjału drzemiącego w połączeniu strony firmowej oraz np. Facebook-a, tracisz mnóstwo czasu oraz pieniędzy. Bynajmniej nie chodzi tu o umieszczenie linku do profilu na ‘fejsie’ czy instalację dodatku wyświetlającego ilość polubień. Zaawansowane techniki pozwalają dotrzeć na Facebook-u do osób, które odwiedziły w ostatnim czasie Twoją stronę www, a jeszcze nie nawiązały z Tobą kontaktu.
8. Nie wyświetla się wystarczająco wysoko w google
Pozycjonowanie to temat rzeka i wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników. Jednak bez odpowiedniej optymalizacji strony www nie mamy co marzyć o wysokich pozycjach na liście wyszukiwania.
9. Strona nie jest spójna z komunikacją firmy
Problem, z którym boryka się większość właścicieli firmowych stron www – powstają w oparciu o gotowe szablony przez co tracą swą unikalność. Brak możliwości zmiany kluczowych elementów szablonu sprawia, że witryny nie są spójne z komunikacją firmy. Proces tworzenia profesjonalnej i indywidualnie przygotowanej strony powinien rozpoczynać się od projektu graficznego, który powstaje zgodnie z identyfikacją wizualną firmy. Dzięki temu klient od początku ma wpływ na to, jak będzie wyglądać jego strona i co niezwykle ważne, ma pewność, że będzie ona unikatowa i oryginalna.
10. Twoja konkurencja już zmieniła wizerunek swojej strony
W czasie kiedy Ty czytasz ten tekst, internauci odwiedzają strony konkurencji, która jakiś czas temu odświeżyła swój wizerunek w Internecie i postawiła na profesjonalizm i nowoczesność. Aby nie zostać w tyle podejmij kroki, które przyciągną potencjalnych klientów do Twojej firmy. Najgorsze co możesz zrobić, to przespać ten moment.
Zapytaj o darmową wycenę na www.studiogo.pl