Czy zastanawialiście się kiedyś jakie upominki reklamowe są najbardziej lubiane? Zapewne nieustannie się to zmienia, jednak najnowsze badania wskazują na to, że obecnie w formie gadżetu reklamowego najchętniej przyjęlibyśmy pendrive.

Data dodania: 2008-09-07

Wyświetleń: 4310

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pendrive najbardziej lubianym gadżetem? Ma to pewne logiczne uzasadnienie, a w zasadzie jest oczywiste – pamięć flash to stosunkowo nowoczesny i przy okazji przydatny produkt. Przecież prawie każdemu przyda się w pracy lub żeby skopiować od znajomych zdjęcia z ostatniej imprezy, ewentualnie ciekawy film. Wiadomo, że jako produkt reklamowy będzie on opatrzony jakimś logiem, czy nazwą firmy – ale raczej nie będzie to nikomu przeszkadzać (nawet jeśli nadruk nie będzie zbyt prestiżowy) bo ważniejsza jest tu pojemność, czy szybkość transferu.

Ten stan rzeczy ma odzwierciedlenie w branży reklamowej, pendrivy z logo jako gadżety reklamowe to standard. Jest bardzo popularny i bardzo często wręczany. Taki upominek nie robi na nikim większego wrażenia.

Dlatego elektronika reklamowa kwitnie, oferta agencji reklamowych czy też producentów jest ogromna. Istnieją tysiące modeli, w różnorakich kształtach, w dowolnych kolorach, z plastiku, metalu, drewna… świecące, a nawet pachnące! A i to nie wszystko, skoro pendrive w tradycyjnej formie nie robi już wrażenia – producenci starają się stanąć na wysokości zadania. Powstają serie ekskluzywne – biżuteryjne czy skórzane.

Branża elektroniki reklamowej pędzi do przodu, ceny produktów stale spadają, następuje miniaturyzacja, stale pojawiają się nowości – to, co wczoraj było drogie i nie osiągalne - dzisiaj staje się codziennością, a jutro będzie starociem.

Pendrive doczekał się nawet kilku wersji swojej nazwy (zarówno w pisowni jak i w wymowie): pen-drive, pendrive, pendrajw, pen, palec, stick, dongle. Niezależnie jednak od nazwy, którą wybierzemy, zawsze chodzi o to samo – małą przenośną pamięć typu flash, zwykły przedmiot użytku codziennego. Ale czy na pewno taki zwykły, skoro napisano o nim napisać artykuł?
Licencja: Creative Commons
0 Ocena