20 lat istnienia firmy, spektakularna lokacja, oficjele i wielomiesięczne przygotowania - jak efektowanie zachować wspomnienia w formie filmowej relacji z firmowego eventu? Poniżej 5 sposobów na efekt wow w waszych produkcjach filmowych.

Data dodania: 2016-09-29

Wyświetleń: 871

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Filmowa relacja z eventu a efekt wow - 5 najlepszych sposobów

Zaplanuj filmowanie na evencie

Jedna kamera umieszczona na statywie może okazać się zbyt skromnym pomysłem. Dynamiczne ujęcia ze sliderów, stabilizatorów ruchu kamer, a może dron? Relacja na żywo na telebimach? Możliwości są spore, a skoro to jedyna taka impreza na 20 lat - dlaczego nie poszaleć? Agencja kreatywna znająca się na rejestrowaniu takich imprez z pewnością zaproponuje odpowiednią konfigurację ludzi i sprzętu.

Dostosuj czas trwania filmu do odbiorcy

Jeśli film mają obejrzeć kontrahenci, którzy byli na evencie, a do tego dobrze znają branżę i ludzi w niej pracujących warto o rozszerzoną wersję filmu - więcej wywiadów, gości, zabawnych sytuacji, tańców i żartów prowadzącego. Jeśli przeciwnie - film ma trafić na Facebooka do ludzi nie zawsze obeznanych z tematem - strzeż się dłużyzn, 30 - 60 sekund bardzo dynamicznego montażu załatwi sprawę - im więcej fajerwerków, tym lepiej.

Dostosuj film do medium

Stosunkowo nową funkcją Facebooka jest odtwarzanie filmów bez dźwięku. Podobnie ma się rzecz z puszczaniem relacji na targach branżowych. W tych przypadkach wstawienie minutowej setki z prezesem na początku produkcji mija się z celem. Media społecznościowe to przede wszystkim rozrywka, więc lekki styl bardzo wskazany.

Wywiady stworzą historię

Dlaczego nie zapytać założycieli przedsiębiorstwa o spartańskie początki firmy, błahe, a mimo to poważne problemy w pierwszych latach działalności, zabawne anegdoty? Przemieszanie ich z migawkami z imprezy i archiwalnymi zdjęciami mogą stworzyć niezapomnianą historię, do której będzie się chciało wracać po latach i która może przyczynić się do budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Uwaga na jedzenie i picie

Nawet najpiękniejsza modelka nie będzie wyglądała estetycznie podczas przeżuwania kotleta lub w stanie mocno wskazującym. Większość ujęć tanecznych powinna być zarejestrowana na początku imprezy - unikamy wtedy tworzenia kompromitujących materiałów. Jeśli jednak mamy ochotę na umieszczenie w filmie tańca na stole (zdarza się nawet najlepszym) zapytajmy o opinię samych tancerzy jeszcze przed upublicznieniem materiału.

Ogólnie rzecz biorąc - dynamicznie, z wyczuciem i smakiem - oto recepty na sukces relacji filmowej z eventu. Doświadczona agencja kreatywna z pewnością dorzuci niebanalny montaż i worek gadżetów na planie, dzięki którym będzie upragniony efekt wow. Powodzenia!

Artykuł autorstwa: Agencja kreatywna Citymind.pl z Wrocławia

Licencja: Creative Commons
0 Ocena