Każda młoda para wstępująca w związek małżeński marzy o niezapomnianym weselu. W dzisiejszych czasach możliwości w zakresie zorganizowania wspaniałego przyjęcia są ogromne, dlatego też warto zaplanować je w najdrobniejszych detalach. 

Data dodania: 2015-09-28

Wyświetleń: 1004

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zważywszy na podniosły i bardzo uroczysty charakter tej imprezy, nie ma tu w żadnym wypadku miejsca na pośpiech i chaos.

Czy warto zatrudnić konsultanta ślubnego?

Aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, organizacja wesela musi ruszyć z co najmniej kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Pierwszym krokiem jest spotkanie państwa młodych i ich rodziców oraz ustalenie najważniejszych kwestii. Obecnie mnóstwo osób decyduje się na skorzystanie z profesjonalnych usług konsultanta ślubnego, co jest rozwiązaniem posiadającym wiele zalet. Konsultant posiada bowiem doskonałe rozeznanie w branży ślubnej i rewelacyjnie zna najnowsze trendy, a co najważniejsze – posiada również szereg cennych kontaktów, które sprawom organizacyjnym nadadzą szybszy bieg.

Odpowiedni lokal to podstawa dobrej zabawy

Oczywiście mnóstwo osób zajmuje się wszystkim we własnym zakresie. Najistotniejszą kwestią przy planowaniu wesela jest znalezienie stosownego lokalu. Musi być on dostosowany zarówno do preferencji młodej pary, jak i liczby gości oraz pakietu oferowanych usług. Rzecz jasna aspekt finansowy też odgrywa tu niebagatelną rolę.

Z wynajęciem lokalu wiąże się również ustalenie menu oraz wybór oprawy muzycznej, dekoracji itp. Tu istotne jest to, w jakim stylu będzie utrzymana impreza – nowoczesnym czy raczej klasycznym. Można pokusić się także o niestandardowe rozwiązania.

O czym jeszcze pamiętać?

Bardzo dobrze trzeba rozplanować przebieg całego wesela – tak, by nie sprowadzało się ono jedynie do siedzenia przy stołach. Nie zaszkodzi zatem pokusić się o zaserwowanie gościom rozmaitych gier, zachęcając ich w ten sposób do wspólnej zabawy. Godnym uwagi pomysłem jest zatrudnienie osoby, która świadczy profesjonalne usługi w tym zakresie.

Na około dwa miesiące przed ustalonym terminem wysyła się zaproszenia, a na miesiąc przed zamawia się tort. Gdy wszyscy goście potwierdzą swą obecność, można zająć się kwestią usadzenia ich przy stołach.

Ślub to niesamowite przedsięwzięcie, dla którego podjąć trzeba wiele kroków. Warto przygotować sobie checklistę działań, które należy wykonać przed uroczystością, w różnych okresach - na pół roku, 3 miesiące, miesiąc czy tydzień przed.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena