System do zarządzania szkoleniami wspiera cały system oferujący produkty szkoleniowe – od momentu budżetowania przez całą organizację, planowanie, prowadzenie, skończywszy na rozliczeniu szkolenia. Zautomatyzowany system można dostosować do swoich potrzeb – zarówno w części wizualnej, jak i funkcjonalnej.

Data dodania: 2015-07-31

Wyświetleń: 1078

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Dlaczego warto wprowadzić go do swojej firmy szkoleniowej?

  1. ŁATWE ZARZĄDZANIE. Wprowadzenie zintegrowanego systemu do Twojej firmy, to ułatwienie zarządzania realizowanymi szkoleniami: online, otwartymi,  zamkniętymi
  2. USPRAWIANIE PRACY MENAŻEROM. System ułatwia zarządcy usprawniać pracę menadżerom
  3. ZARZĄDZANIE AUTOMATYCZNE. Efektem prac będzie produkt, który umożliwi personalizacje produktu szkoleniowego
  4. SKALA. Dzięki automatyzacji procesów, powiększa się skala działania pod kątem planowania, kontrolowania i zarządzania
  5. WZROST SPRZEDAŻY. System, który wprowadza porządek i zwiększa dostęp do informacji, powoduje znaczny wzrost sprzedaży
  6. EFEKTYWNOŚĆ PRACOWNIKÓW. Poprawa następuje również na płaszczyźnie kadr. System dokonuje pomiarów efektywności każdego pracownika
  7. WZROST ZYSKÓW ZE SPRZEDAŻY. Większa kontrola wpływa na powiększenie zysków ze sprzedaży
  8. ROZWÓJ FIRMY. Dzięki połączniu: efektywności pracowników, zwiększenia zysków sprzedażowych, personalizację produktów szkoleniowych w organizacjach – Twoja firma może rozwijać się w zdecydowanie bardziej dynamiczny sposób
  9. KOMLEKSOWE ZARZĄDZANIE. Narzędzie pozwoli na kompleksowe prowadzenie całego procesu, począwszy od budowania ankiet i analizy potrzeb szkoleniowych, poprzez organizację logistyczną szkolenia, aż po budowanie ankiet ewaluacyjnych
  10. WYGODNE NARZĘDZIA. Eksperci znający proces szkoleniowy, będą mieli możliwość wykorzystania swojej wiedzy w Systemie Zarządzania Szkoleniami

Co potrafi system do zarządzania szkoleniami?

  1. Zarządzanie i sterowanie szkoleniami tradycyjnymi
  2. Zarządzanie programami szkoleń
  • budowanie katalogu zarządzającego szkoleniami
  • dostęp dla użytkowników przez self-service
  1. Plan szkoleń dopasowany do użytkownika
  2. Zarządzanie użytkownikami
  • tworzenie grup uczestników
  • przypisywanie uczestników do szkoleń
  1. Import bazy pracowników z systemu HR organizacji
  2. Automatyczne powiadomienia mailowe
  • tworzenie szablonów maili
  1. Raportowanie

Firmy poznają narzędzia wspomagające główne etapy organizacji szkoleń. Szkolenia mogą stanowić zyskowną inwestycję, należy tylko nauczyć się sprawnie nimi administrować. Wprowadzenie tego typu usprawnień do firmy, pozwoli znacznie ograniczyć koszty i precyzyjniej mierzyć efekty wszelkich procesów. 

Licencja: Creative Commons
0 Ocena