Wraz z rozwojem telefonii komórkowej, telefony stacjonarne straciły na znaczeniu. Brak mobilności i wyższe koszty uczyniły z nich, dla wielu urządzenia zbędne i nieprzydatne. W dalszym ciągu jednak telefony stacjonarne są stałym elementem wyposażenia firm i przedsiębiorstw – od najmniejszych po międzynarodowe korporacje.

Data dodania: 2015-04-10

Wyświetleń: 1472

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Telefon przyszłości

Co zrobić, by uczynić z nich telefony na miarę XXI wieku?

Telefon internetowy


Rozwiązaniem, które zdobywa coraz większą popularność, jest wykorzystanie w telefonii stacjonarnej łącz internetowych. Działająca w ten sposób sieć VoIP stanowi niezwykle atrakcyjną alternatywę dla standardowych łącz ISDN. Zastąpienie sygnału analogowego sygnałem cyfrowym nie powoduje utrat jakości – technologia jest cały czas rozwijana. Telefonia internetowa otwiera przed użytkownikami firmowymi – zwłaszcza prowadzącymi małe przedsiębiorstwa – zupełnie nowe możliwości, której do tej pory mogły okazywać się zbyt kosztowne.


Atrakcyjne oferty cenowe


Wykorzystanie łącz internetowych powoduje znaczną redukcję kosztów komunikacji, eliminuje również problem drogich połączeń międzynarodowych. W ofercie jednego z największych operatorów sieci VoIP w Polsce, marki FCN, dla przedsiębiorców przygotowano trzy oferty abonamentowe: FCN 300, FCN 700 oraz Wirtualną Centralę. Każda z nich oferuje korzystnie cenowo taryfy oraz możliwość swobodnego dostosowania usług do swoich potrzeb. Wymagających klientów powinna zainteresować ostatnia z wymienionych ofert – zwykłe telefony stacjonarne zostają zmienione w pełnoprawną centralę telefoniczną.


Co jeszcze?


Oprócz korzystnych finansowo rozwiązań, telefonia VoIP oferuje użytkownikom dostęp do nowych narzędzi komunikacji. Z dostępnych w FCN pakietów firma może wybrać te, które najbardziej odpowiadają jej potrzebom. Mowa tutaj o usługach takich jak Wirtualny Faks bądź rejestracja odbywanych połączeń, które znacząco wpłyną na jakość firmowej komunikacji. Do obsługi telefonii internetowej wystarczy aparat stacjonarny, do którego podłączyć można bramkę IP, która odpowiadać będzie za zmianę sygnału z analogowego na cyfrowy. Możliwe jest również zachowanie starego numeru, co z pewnością zainteresuje klientów o wyrobionej marce.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena