Każdy prezes poważnej firmy staje czasem przed faktem potrzeby zorganizowania spotkania, czy to poważnego bankietu dla kontrahentów, czy też niezobowiązującej imprezy o charakterze rozrywkowym dla swoich pracowników. Samodzielne przygotowanie takich wydarzeń jest jednak trudnym logistycznie zadaniem.

Data dodania: 2008-06-23

Wyświetleń: 3603

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Z jednej trzeba zapewnić stosowne do okazji miejsce i niebanalne menu, z drugiej zaś warto pomyśleć o profesjonalnej obsłudze kelnerskiej, hostessach i konferansjerach.
Dopięcie wszystkich tych elementów na ostatni guzik wymaga czasu i doświadczenia, dlatego żeby nasze nie okazała się klapą dobrze jest powierzyć jej organizację profesjonalnej firmie zajmującej się wyłącznie ich przygotowywaniem.

Na polskim rynku znajdziemy wiele firm zajmujących się tym tematem. Trudno jednak obiektywnie ocenić ich profesjonalizm, trudno też byłoby znaleźć kogoś kto skorzystał już z usług kilku takich firm, by móc obiektywnie ocenić ich poziom. Pozostaje więc przejrzeć wybrane oferty, po czym kierując się własnym gustem i referencjami dotychczasowych klientów zaprosić do współpracy najlepiej zapowiadającą się agencję.
Warto dokładnie sprawdzić ofertę pod kątem własnych oczekiwań – nie musimy się przecież ograniczać do prostego bankietu z cateringiem, być może dobrym pomysłem będzie specjalnie przygotowane, dopasowane charakterem widowisko, albo niebanalny występ estradowy. Takie urozmaicenia są często doskonałym pomysłem na przygotowanie niezapomnianego spotkania.


Można więc pokusić się o stwierdzenie, że zamiast samodzielnych działań, które pomimo poświęconego czasu niekoniecznie muszą dać spektakularny efekt, często lepiej będzie podjąć współpracę z firmą, dla której organizacja imprez to główne pole działań, dzięki czemu Państwa klienci i pracownicy firmy będą bogatsi o niezapomniane wrażenia, a samo spotkanie zostanie zapamiętane na długo. Poza tym właściwe przygotowanie spotkania może zaowocuje nawiązaniem nowych kontaktów biznesowych, a wtedy koszty organizacji zmienią charakter z konsumpcyjnego na inwestycję.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena