5
głosów
- +

Promowanie w Internecie za pomocą artykułów artykuł jest promowany

Autor:

Aktualizacja: 28.04.2014


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 5 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1570 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Promowanie w Internecie za pomocą artykułów

Pisanie artykułów to najlepszy sposób aby wyeksponować siebie i/lub firmę, produkt, usługę w Internecie. Artykuł przyciąga uwagę potencjalnych klientów i zatrzymuje ją na dłużej jeśli zawiera ciekawe i użyteczne treści. 


Tak zwane naturalne pozycjonowanie – czyli właśnie poprzez artykuły – stało się już bardzo popularne (np. w USA), ponieważ jego skuteczność jest wysoka a efekty długotrwałe. Nie bez powodu Google i inne wyszukiwarki są tak konstruowane by promowały i wysoko pozycjonowały unikalne treści. Teraz, ważny jest człowiek i jego umiejętności. Czasy sztucznego pozycjonowania już mijają, ponieważ jego skuteczność się pogarsza – i dobrze. Teraz jakość publikowanych informacji jest czynnikiem decydującym.

Co jest ważne? Ty i Twoja wiedza. Ty i Twoje podejście – to jak przekazujesz swoją wiedzę, w jaki sposób rozmawiasz z czytelnikami. Bo każdy artykuł to swego rodzaju list do Twoich czytelników. Jeśli traktujesz ich jak „szarą masę”, nie będzie dobrego skutku. Jeśli piszesz personalnie, zwracasz się wprost do czytelnika i pozwalasz mu poczuć Twoją pasję, będzie o wiele skuteczniej.

Pisz konkretnie, z wartością dodaną dla czytającego. Nie może być tak, że ktoś, po przeczytaniu Twojego artykułu zastanawia się … „tak właściwie to o czym był ten artykuł?”, albo ucieka w połowie tekstu czytać coś innego bo zainteresował go baner z reklamą zeszłorocznego śniegu. Twój artykuł musi być ciekawy, wciągający, zaskakujący …

To, jak piszesz, jest równie ważne, jeśli nie ważniejsze, od tego co piszesz. Ludzie mogą po prostu chcieć czytać Twoje artykuły, bo miło spędzają czas, bo dobrze się czują w czasie czytania i w dodatku, otrzymują dawkę przydatnej wiedzy.

Wiedzę dawkuj z umiarem. Nie możesz przeładować nią treści, bo czytelnik się zmęczy. Raczej stosuj wiedzę jak rodzynki w cieście: nie za dużo, bo robi się niesmaczne. Nie chodzi tu oczywiście o to, że 90% tekstu ma być o niczym, a 10% to wartość. Nie. 90 % to dobra atmosfera, wprowadzenie, dodatkowe omówienie tematu a 10% to konkrety – wiedza, której zapamiętanie przyniesie korzyść czytelnikowi. Te 90% sprawi, że będzie czytał z zainteresowaniem, a 10% da mu poczucie, że wie co przeczytał i wie jak to zastosować.

Tak pisane artykuły przyniosą Ci rozgłos. Sprawią, że coraz więcej osób zacznie do Ciebie trafiać. Będą chcieli Ciebie i Twojej wiedzy, więcej i więcej. Trzeba jednak dostarczać tej wiedzy w miarę regularnie. Czytelnik musi sobie wyrobić nawyk sięgania po Twoje teksty. Musi zakosztować kilka razy Twojej pasji i wiedzy. W końcu, któregoś dnia, nie otrzymawszy jej stwierdzi, że czegoś mu brakuje. To jest cel. Taki powinien być efekt tego, że dobrze i regularnie piszesz. Osoba, która Ci ufa o wiele chętniej kliknie w link, który umieszczasz w artykule lub po prostu z większą uwagą zapozna się z tym co piszesz i co polecasz. Zbudowałeś swój autorytet, wzbudziłeś sympatię, zaufanie, szacunek – to ogromny kapitał. Twoim zadaniem pozostaje by tego nie zepsuć.

Jeśli piszesz artykuły przede wszystkim po to, aby pozyskiwać klientów i generować sprzedaż to … pewnie Ci się uda, ale nigdy nie osiągniesz czegoś więcej. Nie osiągniesz szczerej relacji z klientami. Szczerej, czyli opartej na zaufaniu, które znacząco utrudnia innym piszącym przejęcie Twoich odbiorców. Taki efekt lojalności osiągniesz wyłącznie pod warunkiem, że dostarczysz im najwyższej jakości towar – swoją unikalną wiedzę i fachowe, bezstronne podejście do omawianych zagadnień.

Może i zgadzasz się z tym co tutaj napisaliśmy, ale co zrobić jeśli samemu nie piszesz, bo nie masz czasu, ochoty czy po prostu wprawy? Wtedy pozostaje Ci zlecić pisanie osobom, które się na tym znają. Profesjonaliści, po odpowiednim wywiadzie z Tobą, poznaniu Twojej działalności i potrzeb, będą w stanie takie zadanie zrealizować za Ciebie. Stworzymy dla Ciebie cykl artykułów jakiego potrzebujesz.

 

Jako Artelis.pl zajmujemy się tym od ośmiu lat i jesteśmy gotowi Ci pomóc.

Spójrz na formy pomocy, które proponujemy:

  • PAKIETY - jeśli przyda Ci się pomoc w pisaniu artykułów
  • PROFILE - jeśli chcesz tworzyć treści samodzielnie

oraz na opinie naszych klientów

 

Pozdrawiamy

Zespół Artelis


Podobał Ci się artykuł?
5
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij