Dzięki systemom przyzywowym w szybki sposób można wezwać kelnera. Działanie systemu jest bardzo proste i przyjazne w użytkowaniu. Po naciśnięciu bezprzewodowego przycisku przez klienta, kelner otrzymuje komunikat na „zegarek – pager” lub tablicę informacyjną LED o konieczności podejścia do danego stolika. Zdarza się, że klienci mają problem w jaki stosowny sposób zawołać kelnera. Drugim spotykanym problemem w zatłoczonej restauracji jest zauważenie przez kelnera potrzeby podejścia do stolika. Systemy przyzywowe eliminują te problemy poprzez jedno wciśnięcie przycisku. Specjalny przycisk posiada opcje zawołania kelnera, prośbę o rachunek oraz anulowania. Korzyścią tego jest wiedza kelnera czy dany posiłek jest zakończony, czy dalej kontynuowany.
System przywoławczy znajduje swoje zastosowanie w marketach samoobsługowych.
Często robiąc zakupy nie jesteśmy w stanie rozpoznać pracownika od klienta. Zdarza się, że gdy chcemy otrzymać informację o produkcie nie wiemy kogo spytać. Systemy przyzywowe pozwalają uniknąć klientom dezorientacji. Systemy przyzywowe pomagają w zidentyfikowaniu pracownika danego działu. Każdy pracownik posiada osobisty „zegarek – pager”, na który otrzymuje powiadomienie o konieczności przybycia na dany obszar. System może być zamontowany w dowolnym miejscu marketu. Bezprzewodowy charakter obniża koszty jego montażu.
Skraca czas oczekiwania klienta, tym samym zwiększa zadowolenie klienta, efektywność sprzedaży produktów oraz wzmacnia pozytywny wizerunek marketu.
Systemy przywoławcze znajdują zastosowanie w obiektach typu SPA. Podczas relaksu oraz odpoczynku system pozwala w dyskretny sposób przywołać personel. Bezprzewodowy i wodoodporny charakter systemów umożliwia zamontowanie go w każdym miejscu. Zegarek/pager GEN-650 komponuje się z panującą atmosferą spokoju poprzez cicho wibrujący sygnał.