Poszukiwanie reklamy, która będzie i tania, i skuteczna można porównać do grzybobrania w śniegowej zaspie. Znalezione tu grzyby nie będą i ładne, i smaczne

Data dodania: 2014-04-03

Wyświetleń: 1270

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Czy reklama może byc tania?

Prawie każdy, kto rozpoczyna działalność gospodarczą swoją uwagę skupia przede wszystkim na tym: jak zorganizować logistykę dostaw towarów i wykonywania usług, jak urządzić firmę i komu powierzyć sprawy rozliczeń podatków. Niezwykle ważny jest też właściwych dobór pracowników. Z reguły dopiero na końcu pojawia się temat, który stanowi istotę sukcesu każdego przedsięwzięcia czyli jak najskuteczniej dotrzeć do potencjalnych odbiorców usług lub nabywców towarów. Dzisiaj nikt już chyba nie ma wątpliwości, że główną i nieodzowną wizytówką każdego przedsiębiorstwa jest jego strona internetowa. Bez względu na zasięg działania efektowna i przystosowana do sprzedaży strona internetowa robi pozytywne wrażenie na potencjalnym kliencie. Każda firma powinna zaopatrzyć wszystkich swoich przedstawicieli w eleganckie wizytówki, a także w przypadku obsługi bezpośredniej mieć zawsze aktualne ofertówki i foldery, które można rozdawać przy różnych okazjach. Kiedy jednak myślimy o tym, że najważniejszym elementem sprzedaży jest wyprzedzenie konkurencji musimy taką mieć i dobrze ją zaprezentować. Rynek aż pęka w szwach od towarów i usług ze wszystkich dziedzin, a liczba ewentualnych klientów jest ograniczona i zależy od ich potrzeb i możliwości. Dlatego też sukces przedsięwzięcia zawiera się pomiędzy bardzo dobrym dopasowaniem do potrzeb i możliwości klientów i umiejętnym dotarciem do nich  bezkonkurencyjną ofertą. Efektywnie przygotowana promocja to bardzo dobrze przemyślana oferta, która wzbudzi duże zainteresowanie i efektowna prezentacja tej oferty, która trafi do najbardziej zainteresowanych osób w najwłaściwszym momencie. Oczywiście po stronie przedsiębiorstwa leży jak najlepsze przygotowane się do obsługi klientów, aby chcieli wracać i polecali firmę innym. Prawdziwą sztuką jest również zamiana słowa efektowny w efektywny.

Różnica jest taka, że na efektowny z przyjemnością się patrzy, a efektywny z przyjemnością się przelicza.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena