0
głosów
- +

Jak Zarabiać Pieniądze w Programach Partnerskich Bez Strony Internetowej? Cz.1

Autor:

Aktualizacja: 27.02.2014


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Programy Partnerskie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1025 razy czytane
  • 7 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Jak Zarabiać Pieniądze w Programach Partnerskich Bez Strony Internetowej? Cz.1

W Programach partnerskich możesz zarabiać pieniądze nawet bez własnego serwisu internetowego. Istnieje kilka innych metod, które nie wymagają zakładania strony internetowej. W artykule postaram się opisać większośc z nich.


Wśród tych strategii jest oczywiście E-mail marketing, promocja offline, pisanie e-booków, publikowanie e-zinów (czasopismo elektroniczne na e-mail), oraz angażowanie się w dyskusjach online, takich jak fora dyskusyjne, czy grupy dyskusyjne Google.

E-mail Marketing 

E-mail marketing jest strategią, która nie wymaga zakładania serwisu internetowego. E-mail marketing jest najbardziej popularną strategią zarabiania pieniędzy w Programach partnerskich i jest bardzo skuteczny, ponieważ pozwala budować psychiczną więź z klientami, która gwarantuje skuteczną sprzedaż, umożliwia podtrzymywanie stałego kontaktu, który daje możliwość długotrwałej sprzedaży.

E-mail marketing wiąże się jedynie z utrzymaniem Listy adresowej (e-maile) i dostarczaniem wartościowej, ciekawej treści Twoim klientom, która powinny być powiązana tematycznie z Twoimi produktami partnerskimi, oraz z Programem partnerskim, który będziesz promować. Twoje materiały edukacyjne powinny pomagać klientom w rozwiązywaniu ich problemów, powinny być pomocne w spełnianiu ich pragnień i potrzeb.

W e-mail marketingu bardzo ważne jest, abyś nie przesadzał z informacjami promocyjnymi, ponieważ będzie to irytujące dla większości Twoich klientów, którzy mogą przez to wypisywać się z Twojej Listy adresowej. Lepiej jest tworzyć e-maile, które nie są bezpośrednią, nachalną informacją o ofercie, ale zawierają wartościową treść i w odpowiednich miejscach umieszczać krótkie reklamy tekstowe w których należy wstawić linki do oferty produktu partnerskiego. W treści Twojego e-maila możesz wstawić od 1 do 4 reklam tekstowych.

Wyróżnij je niebieskim kolorem, aby Twój klient wiedział, że jest w nich ukryty link do oferty Twojego produktu partnerskiego.

Szczególnie ważne jest, abyś na samym początku zbudował dobre relacje z Twoją Listą adresową. Ludzie będą częściej otwierali Twoje e-maile jeśli będziesz kojarzył im się z dostarczycielem bardzo wartościowej i najlepiej unikalnej treści, którą tylko Ty masz do zaoferowania.

Bardzo duże znaczenie w e-mail marketingu mają Tytuły e-maili, ponieważ decydują o tym, czy Twój klient w ogóle wejdzie na Twojego e-maila i go przeczyta.

Najskuteczniejsze Tytuły e-maili, to takie, które:

wzbudzają emocje

szokują

dają dużą korzyść

wzbudzają zainteresowanie

zawierają liczby

są krótkie

są newsem

są osobiste

Pamiętaj aby nie stosować tych samych Tytułów wielokrotnie. Najskuteczniejsze Tytuły e-maili wykorzystywane wiele razy na tej samej grupie klientów tracą na skuteczności.
 
Promocja Offline

Warto wykorzystać możliwości jakie daje prasa i dotrzeć do dużej grupy ludzi. Możesz napisać ogłoszenie dla prasy, albo zastosować specjalną metodę wykorzystywaną przez Joe Vitale, którą opisuje w swojej książce "Hipnotyczny Marketing" i która polega na pisaniu darmowych informacji prasowych, w których należy w odpowiedni, dyskretny sposób umieścić link do strony ofertowej produktu.
 
Pisanie Darmowych E-Booków

Jeśli jesteś dobrym pisarzem, to darmowe e-booki mogą być dla Ciebie świetnym sposobem promocji produktów partnerskich w przypadku braku strony internetowej. Tak samo jak w przypadku e-maili i e-Zinów Twoje e-booki powinny być bardziej edukacyjne i jeśli nie będziesz za bardzo starał się w nich promować produktu, to czytelnicy docenią Twoją pracę.

Treść Twojego e-booka również powinna być powiązana tematycznie z produktem partnerskim, który chcesz sprzedać za jego pomocą. Link kierujący do oferty produktu partnerskiego powinien być umieszczony na końcu Twojego e-booka, wraz ze zdaniem zachęcającym do przejścia na stronę ofertową.

Jeśli nie masz talentu do pisania, to możesz wykorzystać gotowe e-booki, które udostępnia Program partnerski Złote Myśli. W panelu partnerskim, można wygenerować każdy e-book, w skróconej wersji, który dostępny jest w księgarni internetowej Złote Myśli. Jeśli wolisz sam pisać darmowe e-booki, możesz skorzystać z bardzo prostego narzędzia Google, które znajdziesz wpisując w przeglądarce Google słowo Docs.

Twój e-book nie musi być długi, wystarczy 20-30 stron.

Publikuj e-Ziny

E-zin, to darmowa prasa elektroniczna, wysyłana na skrzynkę e-mailową Subskrybenta za pomocą Autorespondera (system do wysyłania e-maili). Najczęściej publikowane są co 2 tygodnie, lub co miesiąc. E-ziny, to artykuły zawierające kompletą treść na dany temat. Są świetnym sposobem na budowanie więzi z klientami, oraz na promocję produktów partnerskich poprzez umieszczanie w treści e-maili linków do stron ofertowych produktów.

Możesz zwiększyć skuteczność Twojego Marketingu partnerskiego i przekazać za darmo artykuły właścicielom serwisów informacyjnych, których tematyka powinna być powiązana tematycznie z Twoimi artykułami. Pod każdym artykułem wstaw link do własnej strony reklamującej produkt partnerski. Link, którego umieścisz na swojej stronie reklamującej dany produkt powinien przekierować klienta na stronę w której będzie mógł dokonać zakupu produktu. 

Strony Squeeze Page, (pozyskujące e-maile) oraz strony ofertowe, możesz tworzyć za pomocą prostej wtyczki WP Optins.

Ważne jest, aby produkt partnerski także był powiązany tematycznie z Twoimi artykułami. 

Wśród właścicieli serwisów informacyjnych zapotrzebowanie na artykuły jest bardzo duże, dlatego z pewnością znajdziesz chętnych, którzy zgodzą się umieszczać Twoje artykuły na swoich stronach jeśli oczywiście będą ciekawe, wartościowe i najlepiej unikalne.

Nie chcę aby artykuł był zbyt długi, dlatego część 2 będzie poświęcona promocji na forach i grupach dyskusyjnych. 

Pozdrawiam

Adrian Gonet


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Zamknij