Kiedyś te kilka godzin w zupełności wystarczyło. Właściciel nie musiał martwić się brakiem klientów. Mała konkurencja na rynku zapewniała utrzymanie bez konieczności prowadzenia akcji promocyjnych. Dziś początkujący właściciele firm mają znacznie wyżej postawioną poprzeczkę. Bez przemyślanej strategii marketingowego i promocji nawet najlepszy pomysł na biznes może być skazany na porażkę. Dlatego przedsiębiorcy załatwiając formalności związane z rozpoczęciem działalności na rynku, równocześnie planują promocję swojej marki, czyli jest to tzw. identyfikacja wizualna.
Nazwa musi być przede wszystkim unikalna, nie może tylko atrakcyjnie brzmieć. Gdy na rynku funkcjonują tysiące firm z podobnej branży dużym wyzwaniem jest zaprojektowanie nazwy tak by pasowała do działalności a zarazem była inna od już istniejących.
Kolejnym krokiem jest projekt logo firmy. Logo jest ważnym elementem komunikacji wizualnej między firmą a klientem. Dlatego obecnie zleca się projekt logo profesjonalnym agencją reklamowym. Można mieć wtedy pewność, że symbol firmy będzie cechował się odpowiednią typografią, kolorystyką, a ogólna koncepcja jak najlepiej będzie nawiązywać do profilu i charakteru firmy. Tylko tak przemyślane logo będzie spełniać swoją funkcję informacyjną oraz marketingową.
Nikogo już nie trzeba przekonywać, że każda firma do funkcjonowania na rynku potrzebuje również strony internetowej. Bardzo istotne jest w jaki sposób strona internetowa prezentuje Twoją firmę i produkt klientom. Strona może pełnić funkcje informacyjną i być niczym wirtualna wizytówka Twojej firmy, ale może też posiadać wiele użytecznych funkcji. Dlatego też musimy jak najlepiej dostosować naszą stronę do świadczonych usług. Przy projekcie i wdrażaniu strony internetowej nie obędzie się bez pomocy profesjonalnej agencji interaktywnej.
Elementem niezbędnym do nawiązywania służbowych kontaktów są gadżety reklamowe. Mogą to być długopisy, pendrivy, bryloczki, kubki itd.
Gdańsk, jako jedno z największych i najdynamiczniej rozwijających się miast w Polsce, przyciąga wielu przedsiębiorców pragnących promować swoje firmy. W związku z rosnącą liczbą reklam w przestrzeni publicznej, władze miasta zdecydowały się na wprowadzenie uchwały krajobrazowej, która ma na celu uporządkowanie i ograniczenie chaosu reklamowego.