Jeszcze dwie dekady temu przedsiębiorca otwierający firmę poświęcał na obmyślenie strategii promocyjnej firmy nie więcej niż kilka godzin. Tyle czasu wystarczało mu na wymyślenie prostej nazwy dla firmy, najczęściej pochodzącej od imienia lub branży, która poinformuje klientów jakiego towaru mogą spodziewać się w sklepie.

Data dodania: 2014-04-11

Wyświetleń: 1478

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Pierwsze kroki w reklamie.

      Kiedyś te kilka godzin w zupełności wystarczyło. Właściciel nie musiał martwić się brakiem klientów. Mała konkurencja na rynku zapewniała utrzymanie bez konieczności prowadzenia akcji promocyjnych. Dziś początkujący właściciele firm mają znacznie wyżej postawioną poprzeczkę. Bez przemyślanej strategii marketingowego i promocji nawet najlepszy pomysł na biznes może być skazany na porażkę. Dlatego przedsiębiorcy załatwiając formalności związane z rozpoczęciem działalności na rynku, równocześnie planują promocję swojej marki, czyli jest to tzw. identyfikacja wizualna.
         Nazwa musi być przede wszystkim unikalna, nie może tylko atrakcyjnie brzmieć. Gdy na rynku funkcjonują tysiące firm z podobnej branży dużym wyzwaniem jest zaprojektowanie nazwy tak by pasowała do działalności a zarazem była inna od już istniejących.
         Kolejnym krokiem jest projekt logo firmy. Logo jest ważnym elementem komunikacji wizualnej między firmą a klientem. Dlatego obecnie zleca się projekt logo profesjonalnym agencją reklamowym. Można mieć wtedy pewność, że symbol firmy będzie cechował się odpowiednią typografią, kolorystyką, a ogólna koncepcja jak najlepiej będzie nawiązywać do profilu i charakteru firmy. Tylko tak przemyślane logo będzie spełniać swoją funkcję informacyjną oraz marketingową.
Nikogo już nie trzeba przekonywać, że każda firma do funkcjonowania na rynku potrzebuje również strony internetowej. Bardzo istotne jest w jaki sposób strona internetowa prezentuje Twoją firmę i produkt klientom. Strona może pełnić funkcje  informacyjną i być niczym wirtualna wizytówka Twojej firmy, ale może też posiadać wiele użytecznych funkcji. Dlatego też musimy jak najlepiej dostosować naszą stronę do świadczonych usług. Przy projekcie i wdrażaniu strony internetowej nie obędzie się bez pomocy profesjonalnej agencji interaktywnej.
Elementem niezbędnym do nawiązywania służbowych kontaktów są gadżety reklamowe. Mogą to być długopisy, pendrivy, bryloczki, kubki itd.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena