Spójny system identyfikacji wizualnej sprawia, że firma wyróżnia się spośród innych przedsiębiorstw. Do identyfikacji wizualnej zaliczamy między innymi logo, kolorystykę charakterystyczną dla firmy, wygląd budynku, a w niektórych przypadkach ubiór pracowników.

Data dodania: 2021-09-29

Wyświetleń: 52

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Identyfikacja wizualna – akcesoria reklamowe

Jeśli nasza identyfikacja wizualna jest przejrzysta i łatwa do zapamiętania, Klientom wystarczy rzut oka, aby rozpoznać firmę. Ważne też, aby nasze elementy wyróżniały nas na tle innych firm.

Spójność stosowania identyfikacji wizualnej

pojemnik na wizytówki

Materiały reklamowe firmy, w postaci wizytówek, ulotek i katalogów powinny nawiązywać do pozostałych elementów identyfikacyjnych. Ważne więc, by powstawały w oparciu o tą samą kolorystykę, rodzaj czcionki czy zawierały tak samo wyglądający logotyp. W tym celu stosuje się księgę identyfikacji wizualnej, w której zawarte są wytyczne dotyczące stosowania symboli firmowych.

Zatem w jaki sposób możemy wykorzystać materiały drukowane w czasach kiedy to działania internetowe wiodą prym? Jeśli nasza firma prowadzi sprzedaż lub oferuje usługi Klientom nie tylko w sieci, warto nadal pamiętać o papierowej formie reklamy. W sklepie lub biurze postawmy stojak na wizytówki, dzięki którym Klienci zdobędą ważne informacje.

Stojaki informacyjne na ulotki

Stojak na ulotki w różnych formatach, w formie pionowej lub lekko pochyłej, postawimy na przykład na ladzie. Możemy umieścić tam ulotki, broszury, foldery z informacjami na temat produktów, cenami wybranych towarów lub usług. Jeśli obok produktu chcemy przedstawić informację o wyjątkowej ofercie lub ważną informację, wybierzmy stojak w formie ramki, przeznaczony na jeden wydruk.

pojemnik na ulotki

Stojak informacyjny z kilkoma ramkami, które można obracać to przydatny dodatek nie tylko dla kasjerów. To element stosowany w biurach czy na halach produkcyjnych, gdzie umieszcza się na przykład instrukcje BHP. Identyfikacja wizualna może być stosowana także na większych powierzchniach, za pomocą potykaczy, czyli stojaków reklamowych OWZ.

Jasne i czytelne informacje, stosowanie spójnej kolorystyki, czcionki i logo, sprawia, że nasza firma staje się jeszcze bardziej wiarygodna w oczach Klientów. Choć są to drobne aspekty, warto o nich pamiętać za każdym razem, gdy przygotowujemy materiały reklamowe lub informacyjne.

stojak informacyjny

Licencja: Copyright - zastrzeżona
0 Ocena