Co działa w kontaktach z klientami? Jaka jest skuteczna droga do sukcesu? Dzięki czemu możesz stać się ekspertem, uznanym przez media i branżę? Co w efekcie pomoże Ci uzyskać więcej zleceń i wspierać prestiżem udzielane Ci rekomendacje?

Data dodania: 2008-04-17

Wyświetleń: 2595

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Przekazuj obowiązki i rób tylko to, w czym jesteś najlepszy.

Swoje sposoby na osiągniecie sukcesu finansowego, wynikające z wielu lat doświadczeń w sprzedaży, przedstawia James E. Rogers, Prezes Światowy MDRT the Premier Association of Financial Professionals, z Kanady. cz.3.

Artykuł pod patronatem:
CashFlow&You Tygodnik dla Inwestorów: biznes, finanse, nieruchomości
http://newsletter.cashflowandyou.pl
Kursy dla Inwestorów Sposób na zyski i finansową niezależność
http://kursy-finansowe.pl


Jakąkolwiek pracę, która nie jest bezpośrednio związana z klientem, przekaż innym.

Zastanów się, ile rynek zapłaciłby za daną czynność?

Popatrz, śpiewak śpiewa, a 50 osób wykonuje inne zadania: rozstawia sprzęt, obsługuje dźwięk, dba o aranżację. Inne osoby dbają o oświetlenie, salę, stroje. Pomyśl, kardiolog na sali operacyjnej wykonuje tylko to, w czym jest najlepszy. O resztę dba personel.

Kontroluj siebie i swoje otoczenie.

Wyłącz komputer, gdy na nim nie pracujesz.
Nie odbieraj maili co 5 minut. Wystarczy, że zrobisz to np. 2 razy dziennie.
Zamykaj drzwi, gdy pracujesz i potrzebujesz koncentracji.

Specjalizuj się i stań się ekspertem

Zorientuj się na nisze, np. jeśli jesteś doradcą finansowym możesz skoncentrować się na osobach przechodzących na emeryturę. Dzięki temu możesz stać się ekspertem, uznanym przez media i branżę. To w efekcie pomoże Ci uzyskać więcej zleceń i wspierać prestiżem udzielane Ci rekomendacje.

Ale pamiętaj, twój główny cel to odhaczenie w planie dnia 6-ciu kwadracików:
- 3 zaplanowane spotkania
- i 3 odbyte spotkania.
To jest najważniejsze, aby odnieść sukces.

I jeszcze jedno. Zawsze, zawsze, zawsze mów: DZIĘKUJĘ.

To jest skuteczne. Po spotkaniu z klientem wyślij np. kartkę z podziękowaniami. Mało osób tak robi. Albo wyobraź sobie, że byłeś na wspaniałym, udanym przyjęciu. Czy zadzwonisz następnego dnia i podziękujesz osobom, które je przygotowały? Jeśli ktoś to zrobi, to może jedna osoba. I raczej będzie to kobieta. Mężczyźni tego nie robią.

Zawsze, zawsze, zawsze mówmy: DZIĘKUJĘ

To działa w kontaktach z klientami. Zawsze im dziękuj.
To jest skuteczna droga do sukcesu i Top of the Table.


Opracowano w oparciu o wykład Jamesa E. Rogersa CLU*, CFP*,
Prezesa Światowego MDRT the Premier Association of Financial Professionals,
34 lata w MDRT*, 25 kwalifikacji do Top of the Table z Kanady,
pod tytułem „10 sposobów na osiągniecie Top of the Table”,
wygłoszony na konferencji MDRT 20.03.2008.

* CFP – Certified Financial Planner
* CLU – Chartered Life Underwriter
* MDRT - klub Million Dollar Round Table
* TOT - Top of the Table


Joanna Wiejak
Redaktor Naczelny
CashFlow&You

Licencja: Creative Commons
0 Ocena