Interaktywna Agencja Public Relations oferuje rozszerzenie zakresu działań klasycznej agencji PR o sferę promocji w Internecie. Internet jest specyficznym medium, które wymaga znajomości SEM i SEO oraz technik stosowanych dotąd przez agencje interaktywne.

Data dodania: 2012-12-04

Wyświetleń: 1186

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Ważne jest, aby osoba pisząca teksty do Internetu posiadała wiedzę z zakresu pozycjonowania, ponieważ copywriting na potrzeby Internetu kieruje się innymi zasadami, niż ten na użytek klasycznych mediów. Ogromne znaczenie ma tu odpowiednie użycie słów kluczowych.

Pisząc tekst do tradycyjnych mediów, dotyczący np. wycieczek na afrykańskie safari, opatrzymy go tytułem, który przyciągnie czytelnika. Nasz tekst nazywać się będzie "oko w oko z tygrysem" lub "ucieczka z paszczy lwa". Jeśli chcemy ten sam tekst opublikować w Internecie, musimy literackie i dziennikarskie reguły pisania podporządkować zasadom pozycjonowania treści. Właściwy tytuł będzie brzmieć "Safari w Kenii - last minute" albo "Safari w Tanzanii, czyli wakacje z adrenaliną". Dzięki temu Internauta szukający konkretnej usługi, czyli właśnie safari w Tanzanii, trafi na artykuł dotyczący naszej oferty. A według statystyk Google takie zapytanie wpisuje wyszukiwarkę ok 50 tys. użytkowników miesięcznie.

Wiedza o mediach, którą posiada agencja PR, wzbogacona o znajomość mechanizmów, jakimi rządzi się Internet, pozwala budować wizerunek firmy, zapewniając jednocześnie firmie wysoką pozycję w Google.

Połączenie tych działań w ramach jednej agencji pozwala tworzyć kompleksowe i przemyślane kampanie, mające na celu popularyzację firmy lub produktu. Przeniesieniem działań PR do Internetu jest pisanie informacji prasowych do mediów internetowych oraz działalność PR w obrębie mediów społecznych, np. najpopularniejszych obecnie portali społecznościowych, takich jak Facebook czy Nasza Klasa.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena