1 głosów

Czy znasz takie zajęcie, które po kilku latach pracy może zapewnić ci Wolność Finansową? MLM daje takie możliwości. W dodatku możesz pracować w godzinach, które sam sobie ustalasz i bez szefa wydającego ci polecenia - bo to ty jesteś swoim własnym szefem.

Zasada działania MLM jest podobna do zasady działalności wielkich sieci sklepowych, które mają jedną siedzibę i otwierają swoje sklepy prawie w każdej miejscowości, aby dotrzeć do jak najszerszej liczby klientów. Tak więc jeżeli przystąpisz do takiej firmy, to ty stajesz się siedzibą firmy, a twoim głównym celem jest otwarcie kolejnych oddziałów, czyli pozyskanie jak największej liczby aktywnych, tzn. regularnie robiących zamówienia, dystrybutorów lub przedstawicieli do swojej grupy. Musisz jednak zapoznać się dokładnie z Planem Marketingowym firmy, do której przystępujesz i dowiedzieć się, jaka struktura budowy swojej grupy dystrybucyjnej jest najlepsza i jednocześnie taka, z której uzyskasz największe profity oraz nagrody i bonusy.

W wielu firmach Marketingu wielopoziomowego, oprócz miesięcznych prowizji, możesz otrzymać dodatkowe bonusy z odpowiednio zbudowanej grupy dystrybucyjnej o odpowiedniej wielkości miesięcznej sprzedaży oraz jednorazowe nagrody pieniężne, a nawet samochód za osiągnięcie kolejnych poziomów w Planie Marketingowym danej firmy. Dodatkowo od pewnego poziomu możesz wyjeżdżać na wakacje w egzotycznych krajach, które są fundowane przez firmę, z którą współpracujesz.

Czy praca w godzinach, które sam sobie ustalasz, bez przełożonego nad głową, dająca duże zarobki i wolność finansową, praca za którą jesteś doceniany i wyróżniany, a oprócz tego pozwalająca wyjeżdżać Ci na egzotyczne wakacje za darmo lub za niewielką opłatą nie jest tym o czym marzy prawie każdy człowiek?

Skąd się biorą te możliwości rozwoju oraz dojścia do naprawdę dużych zarobków w firmach działających na zasadach marketingu sieciowego? Firmy, które działają na normalnych zasadach, czyli np. firmy produkcyjne, duże sieci sklepowe, ponoszą gigantyczne wydatki na reklamę w mediach, na wynajem lub budowę swoich oddziałów czy sklepów oraz na koszty ich utrzymania, na pensje dla pracowników, zyski dla hurtowników oraz sprzedawców detalicznych.
Koszty tych wszystkich wydatków stanowią zazwyczaj od 40 do nawet 60 % w końcowej cenie produktu.

Firmy Marketingu wielopoziomowego, które nie ponoszą większości tych wszystkich wydatków, mogą je przeznaczyć na wynagrodzenia wypłacane dystrybutorom lub przedstawicielom, którzy z nimi współpracują. To właśnie te zaoszczędzone wydatki pozwalają tym firmom na należyte i adekwatne do włożonego wysiłku wynagradzanie osób z nimi współpracujących oraz na odpowiednie ich motywowanie do rozbudowy swoich grup dystrybucyjnych, osiągania większych zarobków oraz zdobywania wyższych pozycji w Planie marketingowym poprzez dodatkowe nagrody jednorazowe, samochody czy też wycieczki zagraniczne.

 

 Piotr Kluza

Licencja: Creative Commons