1. Securex Poznań
2. Intertelecom Łódź
3. SatKrak Kraków
4. ALARM Kielce
5. Infosystem Poznań
6. CeBIT Hannover
7. IFA Berlin
8. ANGA Kolonia
Jak przygotować się do udziału w targach?
Przede wszystkim dopasować asortyment i ideę stoiska do tematu targów. Znaleźć główną myśl przewodnią, wokół której zorganizowane będzie stoisko i jego wystrój. Po drugie, z dużym wyprzedzeniem należy zacząć pracę nad materiałami marketingowymi: nowe katalogi, poradniki, broszury, ulotki, artykuły - wszystko to, co może przydać się zwiedzającym. Trzeba podkreślić to, co wyróżnia firmę. Może to być długoletnia tradycja, fachowość, kompleksowość obsługi, estetyka, szeroki asortyment itp.
Ważnym elementem wizerunku firmy jest załoga.
Na targach stoisko jest po to, aby odwiedzali go zwiedzający. Im więcej osób zainteresuje się firmą, tym lepiej. Samo zainteresowanie jednak nie wystarczy. Ważniejszy jest kontakt z ludźmi, poznanie potrzeb i uwag klientów, ich oczekiwań co do asortymentu oraz co do obsługi. Ze względu na dużą konkurencję na rynku, klienci stali się wymagający. Porównują ze sobą firmy i wybierają te, które najbardziej im odpowiadają. Warto pamiętać, że postawa emocjonalna związana z kontaktem personalnym z pracownikiem firmy jest najistotniejszym czynnikiem opiniotwórczym. Co więcej, rzadko podważamy swoje reakcje emocjonalne. Nie próbujemy ich zmieniać w stosunku do obcych osób lub firm - bo przecież możemy po prostu zmienić firmę. Ważnym elementem wizerunku firmy jest załoga. Na targach stoisko jest po to, aby odwiedzali go zwiedzający. Im więcej osób zainteresuje się firmą, tym lepiej. Samo zainteresowanie jednak nie wystarczy. Ważniejszy jest kontakt z ludźmi, poznanie potrzeb i uwag klientów, ich oczekiwań co do asortymentu oraz co do obsługi. Ze względu na dużą konkurencję na rynku, klienci stali się wymagający. Porównują ze sobą firmy i wybierają te, które najbardziej im odpowiadają. Warto pamiętać, że postawa emocjonalna związana z kontaktem personalnym z pracownikiem firmy jest najistotniejszym czynnikiem opiniotwórczym. Co więcej, rzadko podważamy swoje reakcje emocjonalne. Nie próbujemy ich zmieniać w stosunku do obcych osób lub firm - bo przecież możemy po prostu zmienić firmę.