0
głosów
- +

Koncentruj się na zaletach tego, co oferujesz (telemarketing)

Autor:

Aktualizacja: 09.01.2012


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Sprzedaż


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 822 razy czytane
  • 1 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Często telemarketerzy nie mają dobrych wyników sprzedażowych, ponieważ uważają, że to, co oferują, ma pewne niedociągnięcia i wady i nie jest dobre dla klienta. Zapominają o ogromnych korzyściach, poczuciu komfortu, które klient zyska, gdy kupi tę usługę lub produkt. Koncentrują się na drobnych niedociągnięciach.


Proponujemy klientom przez telefon różne rzeczy, usługi, produkty. Niektóre z nich nie są idealne, mają pewne braki czy niedociągnięcia, na które nie mamy wpływu. Może to być np. sytuacja, że zainstalowanie tego produktu w domu klienta (np. internetu) może się odbyć z pewnym opóźnieniem albo że nie będzie on działał tak idealnie, biorąc pod uwagę miejsce zamieszkania klienta, jak wynika to z naszej oferty. Mogą się też pojawić dodatkowe, niewielkie koszty. Często są to drobiazgi w prównaniu z ogromnymi korzyściami i poczuciem komfortu, jaki klient odczuje, decydując się na ten produkt. 

W każdym produkcie zawsze jest dużo zalet! I na nich trzeba się skupić! Myśleć o nich i wierzyć, pamiętać cały czas, że są bardzo korzystne i wspaniałe dla klienta. Myśleć i mówić tylko o tym. Zapomnieć o niedociągnięciach. Wtedy opowiadamy o tym klientowi z zaangażowaniem i entuzjazmem. Wierzymy w to, co mówimy. Głos się zmienia, mówimy całym sobą, a nie od niechcenia. Klientowi oczywiście udziela się nasz entuzjazm. Nasza wiara powoduje, że łatwiej się sprzedaje. Sama tego doświadczyłam, gdy sprzedając, skupiałam się tylko na pozytywach. Miałam lepsze wyniki.

Pamiętam też sytuacje z przeszłości, kiedy sprzedawałam produkty (nie przez telefon), co do których nie miałam wewnętrznego przekonania i dlatego słabo mi to wychodziło. I teraz wiem, że mogłam wtedy skupić się na zaletach, uwierzyć w nie i mówić z przekonaniem do klienta. Bo tych zalet było bardzo dużo, a ja robiłam źle, skupiając się na drobnych cechach produktu, które uważałam za może trochę nie fair.

Ale to były przecież DROBIAZGI w porównaniu z zaletami i krzyściami!


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij