Twórcy reklam i wszelkiego rodzaju marketingowcy, prześcigają się w wynajdowaniu coraz to nowych sposobów na skuteczną i pomysłową akcję promocyjną. To, że reklama jest dźwignią handlu wiedzą już doskonale nawet amatorzy, jednak przy obecnej konkurencji na rynku, marketing musi prowadzić ze sobą jasny i czytelny przekaz, zrozumiały dla każdego potencjalnego odbiorcy. Każdy chce zaistnieć na rynku, każdy chce by jego marka była rozpoznawalna, jednak nie każdy jest w stanie zapłacić setki tysięcy złotych za minutę czasu antenowego największych telewizyjnych stacji, podczas okresu ich największej oglądalności. Dla tych, których jeszcze nie stać na tak ekstrawagancką formę reklamy, pozostają dziesiątki rozwiązań, od prasy i radia poprzez ulotki i promocje a skończywszy na zamawianiu i rozdawaniu długopisów, kubków, kalendarzy czy nośników pendrive z nadrukiem logo firmy. Te działania przynoszą, zgodnie z badaniami prowadzonymi przez studentów Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, zaskakująco dobre efekty a biorąc pod uwagę ich koszt, stają się obecnie niemal obowiązkowym elementem promowania własnego biznesu. Korzystając z gadżetów reklamowych możemy w prosty sposób zaistnieć w pamięci naszego klienta na dłuższy okres czasu. Logo naszej firmy naniesione na taki przedmiot pozostaje przez dłuższy czas przydatnym obiektem użytkowym. Fakt ten powoduje iż klient będzie często widzieć nasze logo co przyczyni się do jego zwiększenia jego przywiązania do naszej firmy.
Każda, nawet najmniejsza firma, powinna od czasu do czasu inwestować w szeroko pojęte działania reklamowe. Z pewnością jedną z najlepszych form reklamy, jest zakup wysokiej jakości gadżetów reklamowych od sprawdzonego dostawcy takich produktów. Gadżety takie można z powodzeniem spersonalizować, nanosząc na nie np. nazwę naszego przedsiębiorstwa, logo reklamowe, czy też adres internetowy i in.