1
głosów
- +

Jak Google Miejsca (ang. Google Places) może pomóc Twojej firmie

Autor:

Aktualizacja: 18.11.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1220 razy czytane
  • 3 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Pytanie: Co robisz, gdy szukasz informacji na temat określonego przedsiębiorstwa lub adresu firmy? W jakie miejsca zaglądasz by uzyskać interesujące Cię dane biznesowe ?


Odpowiedź: Łączysz się z Internetem i wpisujesz nazwę firmy w Google.pl.

Według Google.com 97% klientów szuka informacji o przedsiębiorstwiach właśnie w sieci. Najwyższa ilość kliknięć obejmuje przede wszystkim firmy regionale i lokalne.

 

Pytanie: Jak więc zaistnieć w sieci i co więcej, jak zostać „wyłowionym” z masy innych firm w Google?

Odpowiedź: Wpisać Twój biznes na stronę Google Miejsca.

Bardzo ważne jest, aby informacje o Twojej firmie można było łatwo znaleźć w witrynach Google.com i Mapy Google. Google Miejsca to najprostsza, najłatwiejsza w zarządzaniu ale jednocześnie jedna z najlepiej działających internetowych metod marketingowych dla małych przedsiębiorstw (i nie tylko!).

 

Pytanie: Jak zarejestrować firmę w Google Miejsca?

Odpowiedź: Zarejestrowanie się w Google Miejscach jest niezmiernie proste. Wystarczą 4 podstawowe kroki:

1. Załóż konto na stronie Google.pl (firmowe oczywiście)

2. Na stronie www.Google.pl/Miejsca uzupełnij wszystkie ważne, wg Ciebie, dane firmy (począwszy od numeru telefonu, a skończywszy na zdjęciach, filmach wideo, czy takich informacjach, jak dostępności parkingu, a także kupony zachęcające klientów do pierwszego lub kolejnych zakupów.

3. Sprawdź, czy rejestracja firmy w Google Mapy powiodła się (telefonicznie, wysyłając SMSa lub kartę pocztową) 

4. Czekaj aż profil Twojej firmy ukaże się w Google

 

Pytanie: Proste?

Odpowiedź: Niezwykle, łatwe w zarządzaniu… i do tego BEZPŁATNE!

Urszula PHELEP
Info Marketing, Social Media


Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć




KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij