Kiedy ktoś już kupi u ciebie promowany za pomocą autorespondera produkt, nie powinieneś już więcej nękać go zachętą do jego zakupu. W miejsce tego zaproponuj za jakiś czas inny produkt. Możesz to robić ręcznie. Ale najlepiej kiedy to zautomatyzujesz.

Data dodania: 2011-05-22

Wyświetleń: 1871

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 2

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Zintegruj autoresponder z innymi swoimi systemami.

Marketing do tych co jeszcze nie kupili, to pierwszy najtrudniejszy etap marketingu. Autoresponder bardzo ci w tym pomoże. Najważniejsze, że nigdy się nie męczy. Nigdy się nie nudzi. Nawet jeżeli to “przekonywanie” klienta miałoby trwać wiele miesięcy, czy nawet lat.

Zaczynasz od tego, że zachęcasz do zapisania się na specjalnej stronie, tzw. stronie wyciskacz. Możesz korzystać z formularzy umieszczanych na twoich internetowych stronach. A możesz też automatycznie zapisywać każdego, kto rejestruje się na twoje forum, na twojego bloga WordPress, na stronach opartych na oprogramowaniu Jooomla, czy też w innym serwisie wymagającym rejestracji. Jest tylko jedna rejestracja i od razu zapisanie na autoresponder.

Kiedy jednak klient już coś kupi, musisz za nim od razu dalej podążać. Warto to robić oczywiście za pomocą autorespondera. Aby to było automatyczne musisz swój system transakcyjny, jakim jest sklep internetowy, telefoniczny system zamówień, czy nawet sprzedaż na Allegro, zintegrować z autoresponderem.

Po zapisaniu na listę osób, które kupiły dany produkt, klient powinien być wypisany z listy zachęcającej do zakupu. Powinien otrzymać informacje o produkcie i ewentualne porady dotyczące korzystania z produktu, lepszego użycia itp. I wreszcie powinien być też zapisany na listę lub listy promujące kolejne produkty.

Osobie, która już coś kupiła o wiele łatwiej jest sprzedać kolejne produkty. Po pierwsze, bo już ma do ciebie większe zaufanie. Po drugie, bo już zarejestrowała się w twoim systemie transakcyjnym. I po trzecie juz raz przeszła przez proces zamówienia.

Licencja: Creative Commons
2 Ocena