1
głosów
- +

Etyka i uczciwość w e-biznesie

Autor:

Aktualizacja: 19.05.2011


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Biznes i eBiznes


Artykuł
  • 1 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 1226 razy czytane
  • 5 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Jeśli brakuje nam szczerości i uczciwości to ciężko odnieść sukces w jakiejkolwiek dziedzinie a tym bardziej w e-binesie gdzie tak wazne są wzajemne relacje między ludzmi.
Od początku trzeba być uczciwym i rzetelnym przedstawiając biznes! I pamiętać o tym, że nie każdy nadaje się do wszystkiego.


Nie ma sensu na siłę namawiać kogoś do wspólpracy obiecując np. za trzy miesiące 50 tysięcy w łatwy sposób . " będziemy zarabiać więcej niż Twoi rodzice razem wzięci i to niewiele się wysilając"...  totalna bzdura (no chyba że komuś się udało to prosze do mnie napisać, chętnie w to wejdę)

Jeżeli ktoś się nastawia na łatwy i szybki zysk, trzeba być szczerym i mówić otwarcie.
Gdyby to było takie proste to nikt by nie siedział na etacie i marnowal swój czas dla kogoś innego,  Kazdy e-biznes wymaga dużo pracy, ukierunkowanego wysiłku, edukacji, rozwoju i przede wszystkim czasu aby uzyskać wyniki.
Trzeba sobie zdawać z tego sprawę i  nigdy nie obiecywać zlotych gór, nie pchać ludzi na głęboką wodę bo się utopią.   To jest  biznes relacji. Relacje to podstawa. 

Jesli wspólpracujemy razem, pomagamy sobie wzajemnie i gramy etycznie,  wtedy nie liczy się tylko czysta logika (super plan marketingowy,  super dochody, super firma) ale kontakty między sobą, a nawet przyjaznie i  nawet najwiekszy kataklizm nie rozbije zespołu, bo zawsze możemy wspólnie odbudować coś duzo szybciej niz w pojedynke.

 Werbując kogo popadnie, zamiast pozyskiwać wartościowych partnerów, szkodzimy zarówno sobie jak i tym, których wprowadzimy do biznesu, bo takie niewłaściwe relacje prędzej czy później wyjdą i ludzie od nas odejdą, tracąc przy tym dobre zdanie o e-biznesie  i rozsiewając złą opinię.  

Jak  szukać własciwej firmy z którą chcialoby się zacząć wspólpracować?

  Mnie to zajęło pare miesięcy. Byłem kompletnym laikiem, poruszałem się jak w dżungli, bo internet to jest jedna wielka dżungla. Wiedziałem że musze poszukać czegoś co jest związane z moim charakterem, czyli że nie lubię sprzedawać, dlatego skupiłem się na usługach  abonamentowych.

Wachlarz produktów obecnie dostępny przez dystrybucję w marketingu sieciowym jest bardzo szeroki, od kosmetyków i suplementów diety az po narzędzia internetowe  i trzeba dobrze się zastanowić który jest najlepszy dla Ciebie  i co  jako Ty, dystrybutor o nim myślisz. Jak będziesz wciskal ludziom coś o czym nie masz zielonego pojęcia – nie zbudujesz niczego. Musisz dostarczyć realnych informacji o produkcie,  wtedy ludziom będzie zależeć na tym, żeby do Ciebie dołączyć.

Wybierajmy produkt z którym będziemy się utożsamiać, z którego również bedziemy korzystać, dzieki czemu staniemy się bardziej wiarygodni dla przyszłego partnera lub klienta.

Pamiętajmy  żeby  nie wciskać komuś czegoś na siłę, bo uzyskamy odwrotny efekt i przedewszystkim: bądzmy szczerzy i bądzmy sobą i pomagajmy innym. Pomagając innym pomagamy również sobie w odniesieniu sukcesu.



Podobał Ci się artykuł?
1
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


System komentarzy dostarcza Disqus

Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij