Na sukces strony i firmy składa się jeszcze wiele innych czynników związanych z obsługą i zarządzaniem. Teraz jednak skupmy się na istocie strony internetowej…
Pierwszą rzeczą o jakiej powinieneś pamiętać wchodząc z biznesem do sieci jest domena internetowa. Dobra domena, to krótka, łatwa do zapamiętania, oryginalna, i identyfikująca branżę i firmę nazwa. Adres po którym wszyscy zainteresowani trafią wprost do Ciebie. Wartościowa domena, jest podstawą e-biznsu.
Kolejnym elementem ściśle powiązanym z domeną i witryną jest szybki i stabilny serwer internetowy. Jak się domyślasz, tworzenie stron internetowych to jedno a utrzymywanie tych stron na serwerach to drugie. Bierz pod uwagę tylko stabilne rozwiązania. Bezawaryjność strony i szybki dostęp do niej świadczy o profesjonalnym podejściu do sprawy. Wiesz przecież, że klienci nie lubią czekać...
Wiesz też, że wszyscy lubimy sprawdzone rozwiązania, a sprawdzone to takie w których czujemy się pewnie. Dlatego zrób co w Twojej mocy, aby nawigacja na Twojej stronie www była intuicyjna i czytelna. A treść przejrzysta i zachęcająca do pozostania na stronie.
Co do treści to teraz uważaj… Twojego klienta nie interesują takie aspekty jak:
- historia Twojej firmy,
- rok założenia,
- czy certyfikaty jakimi dysponujesz.
Dlaczego?
Bo interesuje go on sam. Czyli przede wszystkim, to czy znajdzie u Ciebie rozwiązanie swoich problemów. Nie powinno Cię to dziwić. Zapamiętaj, że klient wchodzi na Twoją stronę dla siebie…a nie dla Ciebie.
Na zakończenie chciałbym ustrzec Cię przed jednym z klasycznych błędów, które na szczęście zdarzają się coraz rzadziej. Pamiętaj, by w dziale kontakt strony www, widniały zawsze aktualne dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy.