Stworzenie estetycznej strony internetowej, której wygląd będzie wpisywał się w najnowsze trendy, jeżeli chodzi o projektowanie stron, to połowa sukcesu. Za drugą będzie odpowiadała odpowiednio przeprowadzona kampania marketingu internetowego.

Data dodania: 2018-06-19

Wyświetleń: 922

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Agencja interaktywna

Takie działania najlepiej zlecić specjalistom. Dobrym rozwiązaniem będzie zwrócenie się ku agencji interaktywnej, która może zaoferować kompleksowe usługi zarówno z zakresu tworzenia stron internetowych, jak i działań mających wypromować stronę w sieci, np. takich jak agencja interaktywna mixedmedia.pl.

Promocja strony – do czego zacząć?

Bardzo ważnym elementem w promowaniu strony internetowej jest jej odpowiednie przygotowanie pod pozycjonowanie. Najlepiej zrobić to już na etapie tworzenia strony, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby już gotową stronę, która istnieje jakiś czas przygotować do pozycjonowania. W takim przypadku należy zlecić audyt SEO, który pozwoli stwierdzić, jakie elementy na stronie wymagają zmiany, a które można zostawić w takim stanie, w jakim są. Dla pozycji w wyszukiwarce będzie liczyć się między innymi to, jaki rodzaj szablonu wybraliśmy – czy jest on responsywny i dostosowany również do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, unikatowość treści i jej jakość, a także grafiki oraz dobrze dopasowane i rozmieszczone odpowiednio na stronie słowa kluczowe.

Social media – przyjaciele każdej strony

Coraz więcej osób ma swoje profile na różnych portalach społecznościowych. Obecnie najpopularniejszy jest Facebook i Instagram. I to właśnie tymi portalami, jako właściciele firmy powinniśmy się zastanowić. Na takich portalach można założyć strony firmowe, które ułatwią kontakt z klientem, a także pomogą przekazywać treści, jakie chcemy, aby dotarły do potencjalnych odbiorców. Co istotne, taka promocja pozwala na dotarcie do stosunkowo szerokiego grona odbiorców przy niewielkich nakładach finansowych. Prowadzenie kont na portalach społecznościowych również można zlecić specjalistom, którzy na podstawie zebranych informacji będą przygotowywali posty oraz grafiki do nich, a także wchodzili w interakcje z osobami, które zareagują na przedstawione na stronie fanowskiej treści.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena