Czy posiadasz lub posiadałeś swoją witrynę ale nie sprawdziła się ona w Twoim biznesie?  

Niestety, strona – stronie nie jest równa.

Data dodania: 2010-10-22

Wyświetleń: 1497

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 6

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

6 Ocena

Licencja: Creative Commons

I faktycznie może być tak, że posiadałeś/posiadasz stronę, ale nie wprowadziła ona „ogromnej rewolucji” w działalności Twojego przedsiębiorstwa – szczególnie w aspektach reklamowo-marketingowych. Ale czy możesz z ręką na sercu powiedzieć, że Twoja strona internetowa faktycznie oddawała idee jakie przyświecają Twojej firmie? Czy była w pełni profesjonalnie wykonana?

Nie sądzisz chyba, że witryna postawiona na szablonie (który zapewne posiada kilka innych firm), odniesie taki sam sukces marketingowy, jak inna w którą zostanie włożona masa pracy?

W pierwszym przypadku, zmienia się tylko treść– reszta pozostaje bez zmian. I na kopiuj wklej kończy się rola strony WWW zrealizowanej na sztywnych szablonach.

W drugim jest poważna robota, począwszy od zarysu i planu kreacji, gdzie efektem jest (big idea) pomysł opakowany w niepowtarzalną, ciekawą, i miłą dla oka szatę graficzną – która niesie za sobą przekaz reklamowy.

Do tego dochodzi zaplanowanie usability, czytelności, przejrzystości i przerobienie tej atrakcyjnej grafiki na pełni funkcjonalną stronę internetową,  Programowanie, okres testowy… i dopiero wtedy możemy pomyśleć o wprowadzeniu treści.

Czy zwróciłeś już uwagę na to, że w tym momencie ilość nakładu pracy, która zostanie włożona w serwis jest proporcjonalna do późniejszego efektu, jaki zostanie wyniesiony z Twojej strony www ?

Jednym słowem – jak w życiu – im więcej włożysz, tym więcej wyjmiesz!

Nie spodziewaj się więc, że małym kosztem i z zerowym wysiłkiem dościgniesz swoja konkurencję, za pomocą strony dodatku do oferty. Postaraj się zadbać o unikalną treść i grafikę, która będzie idealnie pasowała do Twojej firmy. Pamiętaj, że te dwa elementy mają się uzupełniać i pomagać sobie - całość powinna być spójna.

I tu warto posilić się doświadczeniem specjalistów. Na prawdę warto! Dlaczego?

Bowiem koszt poniesiony na tę inwestycję może Cię bardzo miło zaskoczyć, względnie szybkim zwrotem z tej inwestycji, a Twoja agencja interaktywna – nie zależnie która (byle miała doświadczenie), może pomóc Ci nie tylko zrealizować tę stronę, ale być może stworzy na nowo spójną identyfikację wizualną dla Twojej firmy, a nawet zadba o to by Twoja strona była wysoko w wynikach wyszukiwania.

Życzę Ci realnych sukcesów i profesjonalizmu! Z pozdrowieniami...

Licencja: Creative Commons
6 Ocena