Jeśli traktujesz poważnie wykorzystanie darmowej reklamy do kreowania własnego wizerunku lub promocji firmy w sieci to zwróć uwagę na zoptymalizowanie swojej strony internetowej.

Data dodania: 2010-10-13

Wyświetleń: 1855

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Optymalizacja polega na ulepszaniu kodu HTML twojej witryny i poprawianiu jej wyglądu tak, żeby była ona bardziej dostępna dla wyszukiwarek, urządzeń alternatywnych oraz osób niepełnosprawnych.

Większość użytkowników wciąż nie zdaje sobie sprawy z tego, co kryje ich witryna w swoim kodzie. Bardzo wielu webmasterów zajmujących się robieniem stron wykonując dane zlecenie korzysta z edytorów typu WYSWIG, kontrolując tylko wygląd witryny. Wygenerowane w ten sposób strony tylko z pozoru wyglądają bardzo przejrzyście, ich kod zawiera mnóstwo niepotrzebnych treści, które odstraszają internetowe pajączki.

Można wydawać sporo pieniędzy na reklamę, ale jeśli witryna nie jest zoptymalizowana to w pewnym momencie po prostu zatrzyma się na danej pozycji w wyszukiwarce i już dalej nie wyjdzie.

Wniosek jest zatem prosty: nie zawsze strona, która na pierwszy rzut oka wydaje się piękna i przejrzysta, i nawet zarabia jest czytelna dla wyszukiwarek i osób niepełnosprawnych dlatego też.. warto przystanąć na dłużej nad tematem optymalizacji witryny.

Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja witryny, w której layout (wygląd witryny) jest odseparowany od treści strony a poszczególne znaczniki kodu tworzą przejrzystą strukturę może:

- znacznie wpłynąć na podniesienie pozycji strony w wyszukiwarkach

- zmiejszyć zużycie transferu (wygenerować z tego tytułu oszczędności)

- ułatwić wprowadzanie zmian w wyglądzie witryny

www.sukceswbiznesie.com

Licencja: Creative Commons
0 Ocena