Patrzenie na całą mapę struktury gry zwiększy twoje szanse i skróci maksymalnie czas, który oczywiście wykorzystasz na sex z dziewczyną. Dzięki temu zaoszczędzisz wiele czasu...
W grze są trzy następujące fazy:
A: Attraction (zainteresowanie)
C: Comfort (komfort i rapport)
S: Seduction (uwodzenie)
Tak zwani “mili kolesie” – AFC, popełniają błąd, który polega na tym że bezpośrednio przechodzą do komfortu i rapportu, gdy uwodzą piękną dziewczynę. Na przykład „Cześć, jesteś bardzo ładna... czym się zajmujesz?... jak masz na imię?... dlaczego taka piękna dziewczyna jak ty siedzi sama?...mógłbym ci postawić piwo?... możemy się zapoznać? ”- i tym podobne głupoty. Tak właśnie się AFC próbuję zainteresować sobą dziewczynę. Próbują „kupić” jej uczucie (zainteresowanie).
Pick-Up Artist (PUA) otwiera nie angażującym openerem, lub bezpośrednim. On nie pokazuje On nie pokazuje swojego zainteresowania wobec kobiety – lecz wobec samego początku. Jego celem jest wytworzyć pożądanie wobec siebie.
Każda z trzech faz ma trzy komponenty:
Dla Attraction są to:
A1: Otwacie
A2: Tworzenie attraction w oczach kobiety (poprzez DHV+NEG)
A3: Pokazywanie zainteresowania swoim celem (poprzez dawanie validation na coś innego niż jej zewnętrzny wygląd)
Powyższa faza trwa około 20 minut i jest najważniejsza w całej grze.
Następnie PUA izoluje swój cel i wchodzi w fazę komfortu:
C1: Komfort
C2: Zaufanie
C3: Związek
To jest najdłuższa faza –w przybliżeniu trwa około czterech godzin.
Tutaj używa się najgłębszego i najszerszego rapportu, aby stworzyć u kobiety pełne zaufanie i związek. Tutaj używa się również dużo KINO bez przekraczania granicy pożądania.
Ostatnia faza – Seduction (uwodzenie) jest najłatwiejsza, jest ona wynikiem odpowiednio rozegranego Attraction i Comfort.:
S1: Foreplay (seksualne pożądanie)
S2: LMR (last minute resistance – opór w ostatnim momencie)
S3: Seks
Przy przeskakiwaniu, opuszczaniu i myleniu każdej fazy i komponentów mogą się pojawić różne, utrudniające działanie sytuacje:
Fool’s mate - Mat głupca. Gdy z Attraction przeskoczysz na Seduction. Dziewczynie się podobasz, daje tobie IOI, ty ją nagrzewasz – ciężkie KINO (seksualne pożądanie), posuwasz w toalecie jakiegoś lokalu lub klubu, lub chcesz ją zabrać do siebie do domu na seks (tutaj jest spore ryzyko, jedynie co możesz wyczytać to silne emocje – dziewczyna może się nagle zorientować i jej logiczna część mózgu otworzy przed tobą przepaść, wszystkie twoje dotychczasowe wysiłki przechodzenia przez różne fazy runą).
Attraction
Zainteresowanie jest jednym z najważniejszych elementów całej gry...
Bez Attraction (ze strony dziewczyny do ciebie) ile byś nie zbudował Rapportu, jak dobrze by się nie czuła z tobą – tylko stracisz czas i na koniec dojdziesz do LJBF (możemy zostać tylko przyjaciółmi). AFC widząc piękną kobietę, natychmiast zaczyna pokazywać jej swoje zainteresowanie i tworzyć Rapport. Potem przez kilka miesięcy spotkania, spacery w kółko, a gdy próbują zrobić „coś więcej’, np. pocałunek czy KINO ona się odrywa i ze zdziwieniem pyta: „ale czemu nie chcesz żebyśmy byli po prostu przyjaciółmi?” Jest to wynik zbudowania silnego Rapportu bez Attraction. To że facet spotyka się z taką kobietą, jest im ze sobą przyjemnie, utrzymują relacje przyjacielskie wcale nie oznacza ze będą uprawiać seks. Laska takiego faceta traktuje jak swoją „przyjaciółkę”. W przeciwieństwie do głupot jakie zasiewa w facetach socjalne programowanie (które cię uczy, że zainteresowanie kupuje się kwiatami, prezentami, miłym zachowaniem itd.) – Attraction buduje się w 20 minut (maksymalnie 30) i są to pierwsze minuty, w których zapoznajesz się z dziewczyną. Natomiast jeśli dziewczyna będzie już na samym wstępie będzie widziała w tobie jedynie przyjaciela, to ile byś już nie kombinował, nie będziesz z nią uprawiał seksu. Attraction się nie kupuje!
A1: Opener/otwarcie setu
Pierwsze 10-15 sekund są niewątpliwie ważne– są podstawą Attraction. Gdy podchodzisz do laski, ważne jest abyś wyglądał i czuł się dobrze. Uśmiechaj się gdy otwierasz set, mów jasno i wyraźnie, z energią. W pierwszych sekundach laska ocenia Cię po wyglądzie, mowie ciała i tonie głosu. To co do niej mówisz nie jest ważne– wystarczy tylko, abyś nie mówił jej jakichś komplementów z wywalonym jęzorem „Achhh, ale jesteś taka śliczna!”. Openerów jest niewątpliwie dużo, począwszy od „Cześć” poprzez „mam do ciebie pytanie”, skończywszy na komplemencie „Jesteś bardzo ładna” itd. Jeśli chodzi o czas, to opener nie powinien trwać dłużej niż dwie minuty, on jest po prostu sposobem rozpoczęcia komunikacji z setem, abyś mógł go otworzyć. Czasem nawet możesz otworzyć negiem, jeśli laska ma zbyt wysokie mniemanie o sobie. Gdy otwierasz grupę lasek, one Ciebie oceniają i pierwsze jej wrażenie wytwarza już zainteresowanie. „On jest fajny”– fajnie ubrany, śmiały, uśmiechnięty, jego głos jest cudowny itd. Lub: On jest „ofermą”- nie ma gustu, nie ma wdzięku, nie ma pojęcia jak się ubrać, jego głos jest słaby i bojaźliwy, jest pojebany– próbuje coś zrobić, a nawet sam nie wie dokładnie o co mu chodzi... Gdy masz zainteresowanie, set zatrzymuje się i wchodzi w rozmowę z tobą. Następnie PUA przechodzi do A2.
A2: DHV / Demonstrate High Value / + NEG Theory
Właściwie jest to część, w której wzmacniasz zainteresowanie setu, i go eskalujesz po Attraction. W A2 musisz komunikować i subkomunikować ważne rzeczy o sobie, którymi wywołasz jeszcze silniejsze zainteresowanie setu i celu.
- jesteś liderem wśród swoich przyjaciół
- jesteś zabawny
- masz awanturniczy charakter
- jesteś interesujący
- masz piękne kobiety wokół siebie
Te i inne cechy musisz kobiecie subkomunikować przez jedną, lub dwie krótkie historie na temat twojego języka ciała i tonu głosu. Tutaj należy użyć umiejętności przeplatywania tematów, gdy wkręcisz jakiś zabawny tekst, jak np. ESP. Przed IOI:
- stoi i słucha Cię uważnie
- patrzy Tobie w oczy z zainteresowaniem
- zadaje pytania, związane z tym, co opowiadasz
- pyta Ciebie o imię, lub przedstawia Cię swoim koleżankom
- śmieje się z twoich żartów (nawet jeśli nie są śmieszne)
- jej nastrój jest znacznie lepszy, gdy z Tobą rozmawia
- aktywnie uczestniczy w rozmowie z Tobą
Bardzo ważne jest to, abyś na początku zaczął rozmawiać z całym setem, a nie tylko z celem. W ogóle nie pokazuj swojego zainteresowania celem, ignoruj go. Najpierw przyjaźnisz się ze wszystkimi dziewczynami, a gdy tylko otrzymasz od swojego celu kilka IOI natychmiast bierzesz ją do siebie i izolujesz. Jeśli w ciągu 20 minut (w maksymalnie 30) nie zdobędziesz jej zainteresowania, opuść set– nie ma sensu żebyś tracił swój czas. Gdy będziesz przedłużać taką nieudana akcję Twoja pewność siebie zacznie spadać, więc zastanów się czy warto. Uważaj, gdy coś opowiadasz żeby nie wyszło na to, że się chwalisz. Historyjki typu „A wiecie wczoraj wygrałem dziesięć tysięcy w totka” będą oznaczać że chcesz im się tylko pochwalić. Najważniejszym DHV jest to co subkomunikujesz, nie to co mówisz poprzez treść. Uważaj abyś nie przesadził – pierwsze historyjki muszą być większym stopniu interesujące i zabawne niż przepełnione DHV.
Na przykład historyjki typu: „I sobie razem idziemy, i się śmiejemy, a ludzie gapią się na nas i dziwią jak w taki mróz może nam być do śmiechu...” będą o wiele lepsze, niż: „I wyobraź sobie jak dziewczyna, która miała taką świetną figurę, woziła się ze mną moim najnowszym Ferrari i wydawaliśmy całą moją kasę wygraną w Totolotka...
A3: Validation (dopiero tutaj pokazujesz swojemu celu zainteresowanie)
Po tym, jak otrzymasz od swojego celu kilka IOI (nawet po upływie pięciu minut) zawsze próbuj A3. Jeśli dziewczyna nie będzie „chwytać” A3, to wtedy kontynuuj A2, i spróbuj po kilku minutach ponownie A3. Ale zawsze przed tym zadaj pytanie „A skąd wy się w ogóle znacie?”– musisz dowiedzieć się, jakie stosunki panują pomiędzy dziewczętami i facetami z setu który podrywasz.. Dzięki temu możesz łatwo sobie odkryć przyszłe szlaki– może się okazać że ta dziewczyna jest tylko zwykłą koleżanką AFC-a z którym się buja, a nie jest jego dziewczyną. Dwie mogą być siostrami, a ty możesz cały czas błędnie myśleć że są np. zwykłymi koleżanakmi albo pzyjaciółkami. A3 to faza, w której PUA pokazuje swoje zainteresowanie wobec celu. Schemat A3 jest następujący:
1. Zarzucasz przynętę
2. Łapiesz
3. Przyciągasz do siebie
4. Puszczasz
Przykład:
1. Powiedz mi czym się zajmujesz?
2. Poważnie? Nie żartujesz? Słuchaj, mam przyjaciółkę, która zajmuje się dokładnie tym samym co ty... i opowiadała mi jakie to trudne... Czyli jesteś bardzo odpowiedzialną i ambitną osobą... bla bla...
3. I wiesz co, pierwsze wrażenie jakie na mnie zrobiłaś nie było zbyt dobre, ale teraz jak już ciebie trochę znam... mój szacunek wobec ciebie wzrasta...
4. Nawet się robisz dla mnie niebezpieczna, i chyba raczej nie powinienem już z tobą rozmawiać... /teraz czekasz na jej reakcję
Po A3 obowiązkiem jest, żebyś rozpoczął KINO – już pokazałeś swoje werbalne zainteresowanie, tak więc już najwyższy czas abyś pokazał jej swoje niewerbalne zainteresowanie. Z początku niewinne dotknięcia aż do pocałunków, przechodząc następnie do fazy Komfortu. Dokładnie przed wejściem w A3 lub już po przejściu do A3 koniecznie musisz wyizolować swój cel. „Chodź, pokazę ci coś ciekawgo” i zabierasz ją żebyście sobie usiedli we dwoje. Potem właśnie próbujesz A3 (oczywiście jeśli go jeszcze nie zrobiłeś) „Ale najpierw mi powiedz... czym się zajmujesz?”. Jeśli jesteście w niewygodnym miejscu (np. ulica) to wtedy spróbuj A3 i następnie weź jej numer telefonu (phone close).
W A3 TY pomagasz panience, żeby ciebie uwiodła, żeby ciebie wygrała, żeby walczyła o ciebie. Przeskakiwanie (pominięcie) fazy A3 momentalnie burzy twoją wartość. Kobiety wiedzą, że atrakcyjny mężczyzna jest trudny do zdobycia (lub przynajmniej takiego gra) i nie można go zdobyć bez wysiłku (ponieważ ma wokół siebie wiele pięknych kobiet) a ludzie nie cenią sobie tego, co dostają łatwo (lub całkowicie za darmo). Wyobraź sobie, że otwierasz set, pokazujesz jaki jesteś atrakcyjny, wszyscy się śmieją i są zadowoleni i nagle przechodzisz do KINO i pokazujesz zainteresowanie wobec celu (bez niczego więcej) i ciągniesz żeby ją pocałować, przytulić, wziąć numer telefonu itd. Co to subkomunikuje? Że jesteś needy, że nie masz dużego wyboru, że cel jest dla ciebie bardzo ważny, że oddajesz się za darmo, że nie trzeba się o ciebie starać żeby ciebie poderwać itd. Alternatywnie jeśli będziesz chciał wziąć numer telefonu bez A3 znów pokazujesz że jesteś cipą o niskiej wartości– inaczej nie chciałbyś telefonu do jakiejś nieznajomej kobiety, która nie pokazała DHV wobec ciebie, nie starała się, nie uwodziła.
Pamiętaj że nawzajem się uwodzicie – facet uwodzi kobietę i kobieta uwodzi faceta. Działanie bez fazy A3 to uwodzenie jednostronne – tu tylko facet uwodzi kobietę Z takim czymś daleko nie zajedziesz. Cały etap Attraction to uwodzenie obustronne.
W A3 twoim celem jest podtrzymanie swojej wartości, którą demonstrujesz przy izolowaniu celu. Kobieta musi zrozumieć, że cię zdobyła nie tylko swoim wyglądem – tak jak reszta.
Komfort
Po wzajemnym zainteresowaniu i wzajemnym pożądaniu (po pierwszej fazie – attraction).
PUA i cel wchodzą w Komfort – najdłuższą fazę w grze...
Tutaj trzema najważniejszymi komponentami są:
- Komfort
- Zaufanie
- Więź fizyczna
- KINO (Przez cały czas)
Podstawowym celem jest tutaj osiągnąć głęboki i szeroki rapport. To oznacza rapport w kilku tematach i głęboką więź (na poziomie emocjonalnym).
Dobrym stylem, który możesz tutaj używać jest „Cocky&Playful&Funny” + dobra umiejętność opowiadania historii. Nie używaj Negów (dziewczyna już do ciebie czuje pożądanie, więc nie wracaj do poprzedniej fazy podrywu). Używaj AMOG lub Freeze-Out gdy chcesz ją ukarać za jakieś złe zachowanie lub gdy powiedziała coś złego. Freeze-Out oznacza psucie atmosfery i rapportu poprzez negatywną mowę ciała – puszczasz ręce, zaczynasz ignorować, rozpoczynasz rozmowę z innymi kobietami, zagapujesz się w telewizor. Ignorujesz to co do ciebie mówi, lub po prostu udajesz że nagle straciłeś nią zainteresowanie. Przykład Freeze-Out: Jesteście w raporcie, robisz lekkie KINO, łapiesz jej rękę, a ona nagle się wykręca. Tutaj ty się wykręcasz dwa razy mocniej (puszczasz jej rękę). Naruszasz rapport i się jej „odwdzięczasz”. W tym momencie laska traci ustanowioną między wam więź na emocjonalnym poziomie i zaczyna się z tym czuć źle (w porównaniu do poprzedniego stanu) i to ją podkręca, aby nakłonić ciebie abyś zrobił coś, co pozwoli wam powrócić do poprzedniego stanu. Najczęściej będzie próbowała wznowić rozmowę – i w głównej mierze zwrócić twoją uwagę. Wtedy ją nagródź – obróć się z powrotem do niej i spróbuj tej samej eskalacji gdy ci się odciągnęła. Jeśli znów się odciągnie – powtarzasz Freeze-Out. Tym sposobem ją „tresujesz”, bo gdy tobie odmawia eskalacji, ty wtedy psujesz całą emocjonalną więź i na odwrót.
KINO escalation!
KINO jest jeszcze jednym podstawowym elementem gry w fazie komfortu. Bez KINO nie masz jak tworzyć krok po kroku fizycznego kontaktu z celem i żebyś doszedł do przegródek pocałunków i seksu. Nie muszę chyba przypominać, że niektóre laseczki już po miłej gadce chcą skoczyć tobie do łóżka. Jeśli wtedy się nie zabawisz z KINO albo nie zrobisz nic w tym celu, to laska zakwalifikuje cię jako strachliwego i nieumiejętnego gościa i straci swoje pożądanie wobec ciebie. W najlepszym wypadku pomyśli że nie jesteś nią zainteresowany – a wtedy sama straci tobą zainteresowanie.
Eskalacja KINO powinna stopniowo i w miarę powoli. (2 kroki do przodu i jeden w tył).
Zaczynasz z lekkimi dotykami ciała, poprzez trzymanie ręki, dosięganie (głaskanie) włosów na głowie i dochodzisz do pocałunków. Uważaj – KINO w tej fazie nie ma podtekstu seksualnego, lecz ma na celu przełamanie bariery fizycznej między wami. Dotykajcie się, przytulajcie się, całujcie się... i w ostateczności uprawiajcie sex. Oto kilka podstawowych kroków KINO:
- lekkie dosięgnięcia
- trzymanie za rękę/możesz np. udawać że wróżysz jej z rąk lub coś odczytujesz z jej linii papilarnych albo po prostu podczas rozmowy i spaceru złapać ją za rękę bezpośrednio
- przytulanie się
- zapach/skóry lub włosów – dobry wabik dla pocałunków/
- głaskanie
- pocałunki
Jeśli KAŻDA reakcja kobiety na jedno z powyższych kroków jest POZYTYWNA – od razu przechodź do następnych kroków, lecz powoli, bez pośpiechu. Jeśli natomiast jest negatywna, wróć się o jeden krok do tyłu i przedłuż go (jeśli nie daje się pocałować, to wróć do głaskania jej i przedłużaj to dopóki zmięknie).
Faza komfortu trwa w przybliżeniu około 6-7 godzin (według większości PUA), natomiast według mojego doświadczenia 3-4 godziny absolutnie wystarczą w większości przypadków.
Dobrze by było, abyś w tym czasie nie siedział z panienką w jednym miejscu – prowadź ją po wielu miejscach. I tak przecież jedno inwestuje w drugie. Im więcej w siebie inwestujecie, tym bliżej jesteście seksualnego zachowania. Opowiadaj o sobie interesujące historie, które w pokażą twoją identyczność – to jest faza poważnego poznawania się. Tutaj musisz stworzyć zaufanie i więź z dziewczyną. Zaufanie tworzy się ze wzajemnym zaufaniem. Na przykład:
Daj jej swój portfel/lub telefon komórkowy/ lub coś innego swojego, aby to potrzymała i idź np. do toalety. Tak jej pokazujesz swoje zaufanie – w ten sposób ona odwdzięczy ci się później tym samym. Tak samo, gdy dzielisz z nią swoje przeżycia życiowe (uważaj, żeby nie było to DLV). To spowoduje, że dziewczyna zacznie opowiadać również o swoich przeżyciach i tym samym tobie zaufa. I pamiętaj żeby nie zapomnieć o KINO przez ten czas – nie chcesz chyba zostać jej kolejnym przyjacielem? Więź stwarza się poprzez łączenie się na głęboko emocjonalnym poziomie – „wy dwaj przeciwko światu”. Na przykład gdy ona mówi co zauważa i co słyszy podczas słuchania swojej ulubionej piosenki – ty wtedy możesz opisać swoje wrażenia i emocje gdy byłeś na koncercie rockowym. Uważaj na poziom logiczny – owszem, przyda się, lecz nie wolno ci z nim przesadzić. To nie jest twoja koleżanka z jakiegoś projektu który razem z nią tworzysz. Znacznie bardziej są ważne emocje i uczucia w danym temacie, niż szczegółowość i detale. Nabijaj się i rób sobie z niej żarty – nie pozostawiaj pierwszorzędnej, wysokiej energii (z fazy attraction). Nie nabieraj się na każdy głupi dowcip z jej strony, nie odpowiadaj na każde jej głupie zdanie. Wykorzystaj to co ona tobie powiedziała – jako próbę uwiedzenie ciebie przez nią. Po każdej eskalacji puszczaj (2 kroki naprzód, 1 w tył). Na przykład: całujesz ją – po czym przestajesz mówiąc „Potrzebna ci jest jeszcze praktyka”. Nigdy nie zamieniaj się w „nice guy” (grzecznego chłopca) bo inaczej stracisz atrakcyjność. Nie przekraczaj granicy z lekkich pocałunków do gorącego i ostrego KINO z pobudzeniem seksualnym. Najlepszym miejscem do tworzenia komfortu są publiczne miejsca – bary, kawiarnie, dyskoteki, kluby, parki.