Szkolenia ostatnio są bardzo interesującym tematem, który jest obecny praktycznie w każdej dziedzinie naszego życia. Rynek oferuje nam różnego rodzaju kursy i szkolenia, poczynając od szkoleń dla uwodzicieli, przyszłych rodziców, kończąc na specjalistycznych kursach z zakresu zaawansowanych technologii, marketingu, zarządzania i tym podobnych.
Każdy z nas powinien dbać o to, aby się ciągle rozwijać. Czy są to szkolenia marketing, czy z innej tematyki, która nas ciekawi, lub jest bezpośrednio związana z naszą karierą zawodową, warto się dokształcać, zdobywać nowe doświadczenia i szerszą wiedzę.
Niezależnie od tego jakie są powody korzystania ze szkoleń warto w nie inwestować. Czy są to zamówienia publiczne, czy fundusze unijne, hr, czy marketing warto swoją wiedzę rozszerzać. Warto jednak zwrócić na jedną rzecz uwagę - nie korzystajmy z kursów tylko dlatego, że prowadzi je dobra firma, albo mają świetną renomę w mediach. Nie kupujmy kursów tylko po to, żeby mieć papier do CV. To nie ma sensu. Nie ważne czy to jest kurs, czy dowolna inna czynność, choćby jazda na rowerze, jak się w nią nie zaangażujesz, nie sprawi Ci ona satysfakcji, nie wykonasz jej poprawnie i nic na niej nie zyskasz. A przecież nie o to chodzi...