0
głosów
- +

Pozycjonowanie elementem e-marketingu

Autor:

Aktualizacja: 06.08.2007


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 2 głosów dodatnich
  • 2 głosów ujemnych
  • 3745 razy czytane
  • 9 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

E-marketing jest wyzwaniem i koniecznością dla tych, którzy zrozumieli, że od internetu nie da się uciec, że jest to tak potężne narzędzie, iż każdy przedsiębiorca musi przynajmniej zrozumieć jego idee, by móc wykorzystać go w biznesie. W artykule podaję wskazówki, jak podnieść oglądalność stron.


Wiele osób i firm zastanawia się czemu ich wspaniała strona internetowa jest daleko w tyle, gdy wpisują słowa lub frazy związane z treścią strony do wyszukiwarek internetowych. Czy możliwa jest jakaś inna promocja strony, oprócz tej którą dotychczas stosowali? Sprawa składa się z dwóch czynników - pierwszy, optymalizacja witryny. Polega to na zanalizowaniu jej treści, pod kątem występowanie słów kluczowych, a także zoptymalizowaniu kodów strony. Drugi czynnik, to pozycjonowanie, czyli żmudna i mrówcza praca propagowania sajtu w internecie. Który z tych czynników jest ważniejszy. Obydwa, ponieważ pierwszy daje solidne fundamenty, pod właściwą akcję propagacji. Bardzo istotne jest też jaka jest struktura stron, linki wewnętrzne i ilość wychodzących. Wyszukiwarki nie lubią tzw. farm linków, czyli całej listy naćpanych odnośników na podstronie. Także wykonanie całej aplikacji we flashu nie jest zalecane. Owszem elementy tak, ale nie całość. jest to takie abecadło dobrego webmastera. Wracając do następnego etapu, dobrze jest mieć zaplecze z którego można dawać siłę swoim stronom. Ale takim zapleczem dysponują przeważnie specjaliści od SEO. I dlatego aby wypozycjonować na szczególnie konkurencyjne słowa, w amatorskim wydaniu szanse są nikłe, wręcz żadne. Na jakieś łatwiejsze, typu - "podkuwanie pcheł brunatnych", amator może się pokusić, ale niech spróbuje na: budownictwo. To tyle, każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie, jeżeli chce się zająć tą, trzeba uzbroić się w cierpliwość i ciężką pracę.

Andrzej SEO

Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij