1 głosów

E-marketing jest wyzwaniem i koniecznością dla tych, którzy zrozumieli, że od internetu nie da się uciec, że jest to tak potężne narzędzie, iż każdy przedsiębiorca musi przynajmniej zrozumieć jego idee, by móc wykorzystać go w biznesie. W artykule podaję wskazówki, jak podnieść oglądalność stron.

Img
Wiele osób i firm zastanawia się czemu ich wspaniała strona internetowa jest daleko w tyle, gdy wpisują słowa lub frazy związane z treścią strony do wyszukiwarek internetowych. Czy możliwa jest jakaś inna promocja strony, oprócz tej którą dotychczas stosowali? Sprawa składa się z dwóch czynników - pierwszy, optymalizacja witryny. Polega to na zanalizowaniu jej treści, pod kątem występowanie słów kluczowych, a także zoptymalizowaniu kodów strony. Drugi czynnik, to pozycjonowanie, czyli żmudna i mrówcza praca propagowania sajtu w internecie. Który z tych czynników jest ważniejszy. Obydwa, ponieważ pierwszy daje solidne fundamenty, pod właściwą akcję propagacji. Bardzo istotne jest też jaka jest struktura stron, linki wewnętrzne i ilość wychodzących. Wyszukiwarki nie lubią tzw. farm linków, czyli całej listy naćpanych odnośników na podstronie. Także wykonanie całej aplikacji we flashu nie jest zalecane. Owszem elementy tak, ale nie całość. jest to takie abecadło dobrego webmastera. Wracając do następnego etapu, dobrze jest mieć zaplecze z którego można dawać siłę swoim stronom. Ale takim zapleczem dysponują przeważnie specjaliści od SEO. I dlatego aby wypozycjonować na szczególnie konkurencyjne słowa, w amatorskim wydaniu szanse są nikłe, wręcz żadne. Na jakieś łatwiejsze, typu - "podkuwanie pcheł brunatnych", amator może się pokusić, ale niech spróbuje na: budownictwo. To tyle, każdy jest specjalistą w swojej dziedzinie, jeżeli chce się zająć tą, trzeba uzbroić się w cierpliwość i ciężką pracę.
Licencja: Creative Commons