0
głosów
- +

Twój własny sklep internetowy

Autor:

Aktualizacja: 30.03.2010


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Marketing i eMarketing


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 2400 razy czytane
  • 4 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CC <span class="normal">Zezwala się na kopiowanie, dystrybucję, wyświetlanie i użytkowanie dzieła i wszelkich jego pochodnych pod warunkiem umieszczenia informacji o tw&oacute;rcy.</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
 

Sklep internetowy to nowa jakość w prowadzeniu biznesu. Posiadając profesjonalnie zaprojektowany sklep internetowy możemy zapewnić naszym klientom dostęp do produktów bez ograniczeń 24 godziny na dobę bez konieczności płacenia za drogie koszty utrzymania.


Sklepy Internetowe - Ilość osób korzystających z internetu stale rośnie . Przekłada się to bezpośrednio na ilość realizowanych zakupów w internecie. Choć z każdym dniem przybywają nowe sklepy internetowe, to nadal ta liczba nie jest w stanie zaspokoić rosnącego popytu na produkty z sieci. Wykorzystaj te chwilę. Pomożemy Ci rozpocząć Sprzedaż przez internet na najwyższym poziomie. Główne zalety sklepu internetowego.
Główna zaleta i przewaga sklepu internetowego nad tradycyjnym to ogromna ilość potencjalnych klientów do których można docierać ze swoją ofertą - brak ograniczeń tylko do lokalnego rynku klientów.


1. Tradycyjny sklep zawsze dostępny jest dla klientów w określonych godzinach, które dla niektórych klientów mogą być nieodpowiednie. W sklepie internetowym Twoi klienci mogą robić zakupy 24h/dobę.

2. W tradycyjnym sklepie zawsze jesteś ograniczony szerokością oferty co związane jest z kosztami magazynowania towarów. Twój sklep internetowy. może oferować dowolną ilość towarów, które niekoniecznie musisz mieć w swoim magazynie o czym nikt nie musi wiedzieć - klient liczy na dostawę towaru w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia - jest to czas w którym zdobędziesz zamówiony towar od Twojego dostawcy i wyślesz do klienta.

3. W przeciwieństwie do tradycyjnej formy handlu, gdzie istnieją różne ograniczenia co do jednoczesnej obsługi większej ilości klientów - w internecie nie masz tych ograniczeń. Twój sklep internetowy może obsługiwać praktycznie dowolną ilość klientów w tym samym czasie. W Twoim sklepie internetowycm każdy klient może robić coś innego - czytać opisy produktów, oglądać galerie, składać zamówienie, rejestrować się - wszystko to bez zatrudniania dodatkowych pracowników do obsługi klientów.

 

 


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.
Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij