Usługi reklamy mobilnej za pomocą przyczep reklamowych - mobili. To pierwszorzędna forma promocji dla firm działających na rynku lokalnym. Zobacz jakie daje możliwości taki rodziaj reklamy.

Data dodania: 2010-03-24

Wyświetleń: 4567

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 8

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

8 Ocena

Licencja: Creative Commons

W jednym z badań marketingowych ankieterzy zapytali przypadkowo wybrane osoby, czy wiedzą co to jest reklama mobilna. Po analizie wyników tej ankiety okazało się, że większość zapytanych osób nie znała tego pojęcia lub mylnie je interpretowała.

A czy Państwo wiedzą czym tak na prawdę jest reklama mobilna?

Właśnie to, postaram się możliwie jak najlepiej wyjaśnić w tym krótkim artykule.

Wśród wielu form reklamy, reklama mobilna jest stosunkowo młoda i do Polski dotarła niedawno. Jednak jej skuteczność powoduje, że zdobywa ona coraz większą popularność wśród naszych klientów. Podstawą - swoistym fundamentem reklamy mobilnej jest pojazd. Czy to jest samochód, specjalna laweta lub przyczepa, rower, skuter albo tramwaj, nie ma znaczenia, gdyż każdy z tych pojazdów ma swoje zalety i świetnie się nadaje, by docierać z przekazem reklamowym do wybranych grup odbiorców.


Najbardziej uniwersalnym nośnikiem, stosowanym najczęściej - są banery reklamowe montowane na przyczepach ciągniętych przez samochody osobowe. Klient, który chciałby dotrzeć z informacją do dużej grupy ludzi, może zamówić usługę, a nasza firma przygotuje odpowiedni projekt graficzny, a następnie umieści go na ruchomym banerze, który zamontowany na przyczepie, będzie ciągnięty samochodem osobowym. Klient może samemu ustalić trasę, po której będzie się poruszać taka mobilna reklama, daje to ogromne możliwości docierania przekazem reklamowym, po pierwsze do dużej grupy odbiorców, po drugie do konkretnej grupy odbiorców. Jak ważne są to cechy, nie trzeba chyba wyjaśniać.
Osoba zamawiającą taką usługę może zadeklarować wyznaczony czas poruszania się reklamy po ulicach miast lub odległość mierzoną w kilometrach.


Reklama mobilna daje też dodatkowe możliwości, o których nie należy zapominać. Typową kampanię mobilną już przedstawiłem, kolejne dwie to kampania stacjonarna i kampania dźwiękowa. Kampania stacjonarna polega na tym, że baner reklamowy umieszczony na przyczepie zostaje zaparkowany w wybranym miejscu na określony okres czasu. To bardzo elastyczne narzędzie marketingowe, pozwalające na docieranie z przekazem reklamowym z wręcz chirurgiczną precyzją. Przyczepa taka, może stanąć np. w pobliżu stadionu piłkarskiego w czasie ważnego meczu, reklamując na przykład odzież sportową. Możliwych wariantów zastosowania są po prostu tysiące, jedynym ograniczeniem jest tu Państwa pomysłowość. Znaczącym plusem jest też fakt, że zaparkowana przyczepa z banerem reklamowym przykuwa uwagę, gdyż jest nowym obiektem w otoczeniu.

Zwyczajne tablice reklamowe, szybko wtapiają się tło - w oczach potencjalnych odbiorców reklamy, zwłaszcza jeśli są przez nich codziennie, kilkakrotnie oglądane, np. na trasie z domu do pracy. Kampania dźwiękowa posiada jedną niezaprzeczalną zaletę - jest szalenie widoczna. Pojazd wyposażony w system nagłośnienia emituje podczas przejazdu spoty reklamowe, co zwraca uwagę wszystkich osób obecnych w okolicy. Zwiększa to skuteczność tradycyjnej kampanii mobilnej, oddziałując na odbiorców większym zainteresowaniem i zaskoczeniem, co przekłada się na większą efektywność przekazu reklamowego.
Setki klientów w całym kraju już doceniły unikalne cechy reklamy mobilnej oraz jej niezaprzeczalne zalety.

Skuteczność, elastyczność, wszechstronność oraz niski koszt są kluczowymi czynnikami, dla których warto zainwestować w tą formę przekazu reklamowego, do czego także Państwa serdecznie zapraszamy.

Licencja: Creative Commons
8 Ocena