Zobacz BLOG
Jury wysoko oceniło prowadzony przez krakowską pracownię dziennik internetowy, przedstawiający projekty i realizacje wnętrz i mebli, a także prezentujący ciekawe wydarzenia ze świata designu nie tylko polskiego, ale i światowego.
Konkurs, prowadzony przez Dominika Kaznowskiego, obecnie m.in. Pełnomocnika Zarządu ds. Marketingu i Public Relations w Nasza-Klasa Sp. z o.o., co roku nabiera większego rozpędu. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad setkę firmowych blogów.
Konkurs ma na celu promowanie wykorzystania mediów społecznych (social media) - jak blogi, mikroblogi czy serwisy społecznościowe - w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej polskich firm.
W tegorocznej edycji blogi rozpatrywane były w czterech kategoriach: blog młody
(3-6 miesięcy działania), blog dojrzały (6-12 miesięcy), blog profesjonalny
(powyżej roku działania), a także blogi instytucji.
Jury oceniało dzienniki według takich kryteriów, jakotwartość komunikacji, częstotliwość wpisów, ilość autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy oraz ilość i jakość komentarzy, a także wygląd, nawigacja i usability.
Najważniejszym kryterium był jednak wpływ prowadzenia bloga na komunikację firmy z otoczeniem - klientami, partnerami, potencjalnymi klientami.
Konkursowi patronowały: nasza-klasa.pl, money.pl. blox.pl, goldenline.pl, interaktywnie.com, bblog.pl, blogvertising, netPR, PRnews, internetPR, a także blogi kaznowski.blox.pl i thinkahead.
Partnerami konkursu były: Opcom, Pro-Creation, Interactive Advertising Burea Polska oraz dotPR.
Zobacz wszystkich laureatów: TU