Realia pracy biurowej bardzo często kojarzą się nam z bałaganem, stosami porozrzucanych dokumentów, zagubionymi papierami, czyli - krótko mówiąc - z panującym tam chaosem. Taki schemat często powtarza się w różnych firmach i serialach, jednakże w rzeczywistości często wygląda to zupełnie inaczej.

Data dodania: 2009-11-27

Wyświetleń: 2076

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Ten artykuł został pobrany na poniższe strony:

http://dla-biznesu.blogspot.com/
http://maxiportal.info
http://biznes-business.blogspot.com/
http://biznesowi.miasta.pl
http://www.biznes.konskowola.pl
http://www.biznes-gospodarka.mazury.pl

Podobne artykuły

Nauka języków obcych jako jeden ze sposobów na lepszą samorealizację i szybkie podejmowanie decyzji

Nauka języków obcych jako jeden ze sposobów na lepszą samorealizację i szybkie podejmowanie decyzji

W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest szybkie podejmowanie decyzji, ponieważ jest to elementem nieodzownym, umożliwiającym przetrwanie. Większość osób podejmując pracę myśli o tym, aby uczyć się jakiegoś języka obcego a najlepiej kilku języków, które umożliwią lepsze wynagrodzenie w przyszłości.