Uświadomienie sobie tego jest pierwszym krokiem do tego aby zmienić swój sposób myślenia i działania. Zatem: PRZESTAŃ ROBIĆ TO CO ROBISZ i zacznij robić TO CO WAŻNE. Tylko w ten sposób możesz przy ograniczonej ilości czasu zwiększyć swoją efektywność. Umiejętność całkowitej koncentracji na jednym zadaniu - tym, które jest najważniejsze w danym momencie i ignorowaniu wszystkiego innego jest kluczem do sukcesu.
Po prostu, aby osiągnąć więcej trzeba robić mniej, bo więcej często się nie da. Jedno tylko musisz wziąć pod uwagę - to 'mniej' to muszą być rzeczy, które wiodą prosto do osiągnięcia danego celu. Musisz zwalczyć pokusę robienia rzeczy łatwych i zabrać się za to co ważne (a rzeczy ważne niestety są trudne). Zazwyczaj zadanie, które w danym momencie jest najważniejsze wzbudza naszą największą niechęć.
Pamiętaj - wszystkiego można się nauczyć poprzez ćwiczenie i powtarzanie danej czynności. Umiejętności, które są niezbędne do zarządzania czasem również podlegają temu prawu. Wystarczy wyjść ze swej strefy komfortu włożyć trochę wysiłku i mamy sukces. Osobiście przechodziłem tę drogę wielkiej zmiany organizacyjnej w moim życiu i mogę stwierdzić, że wystarczy miesiąc codziennej pracy nad jednym celem aby uzależnić się od sukcesów. Proponuję zacząć już dziś. Pomyśl o jednej rzeczy którą chcesz osiągnąć w najbliższym okresie. To będzie Twój cel. Zacznij działać i realizować swój cel.
Pamiętaj - czas płynie czy tego chcesz czy nie. Od Ciebie zależy jak go użyjesz i gdzie będziesz na końcu.