Aby pokazać Wam główne techniki optymalizacji, wezmę sobie za wzór mój seo blog. Po pierwsze i najważniejsze, musimy zoptymalizować sekcję head dokumentu. Najpierw wybieramy sobie frazy, na jakie chcielibyśmy się pozycjonować. W tym zadaniu może pomóc nam Google AdWords Keyword Tool, czyli narzędzie, które pokazuje ilość wywołań danych fraz w poszczególnych miesiącach.
Jeśli już wybraliśmy daną frazę, u mnie będzie to fraza blog o seo, przystępujemy do zasadniczej optymalizacji słów kluczowych, opisu strony i tytułu. Zacznijmy od znacznika keywords, który mieści w sobie słowa kluczowe witryny. Pierwsze co musimy zrobić, to wpisanie danej frazy do znacznika, a potem znalezienie do niej wyrazów podobnych. U mnie wygląda to tak: "blog o seo, seo blog, pozycjonowanie, blog o pozycjonowaniu, optymalizacja". Wybrałem sobie 5 słów kluczowych, ponieważ Google i tak nie indeksuje większych ilości.
Teraz przejdźmy do opisu strony. Jest to dość trudna sprawa, ponieważ opis strony często widoczny jest dla odwiedzających. Musimy wymyślić coś, co będzie zawierało w sobie słowa kluczowe, a jednocześnie będzie zrozumiałe i przyjazne dla użytkownika. Jak po dość krótkim namyśle wbrałem sobie opis "Seo blog to blog, na którym pozycjonowanie i optymalizacja to główne tematy. Jest to blog o seo, pozycjonownaniu i optymalizacji". Być może nie jest to cud krasomówstwa, ale jest w miarę zrozumiały i przesiąknięty słowami kluczowymi.
Teraz przyszedł czas na tytuł witryny. Ważna jest tutaj spora dawka słów kluczowych, jednak nie możemy zapominać, że to tytuł widzą przede wszystkim odwiedzający! Dlatego musimy sformułować go w prosty i przystępny sposób, jednocześnie nie zapominając o wyszukiwarce. Sam stworzyłem sobie taki tytuł "Seo blog czyli pozycjonowanie dla każdego". Zawarłem w nim
dwa najważniejsze słowa kluczowe: "seo blog" i "pozycjonowanie". Jednocześnie jest on krótki i zrozumiały dla użytkownika.
W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, firmy muszą dbać o swoją obecność online, by skutecznie docierać do klientów. Jednym z kluczowych elementów tej strategii jest marketing treści, w którym artykuły sponsorowane odgrywają coraz większą rolę. Platforma Top Presell Pages jest doskonałym narzędziem umożliwiającym wykorzystanie artykułów sponsorowanych do budowania marki, zwiększania widoczności i generowania wartościowych linków.