Tekst o dodatkowym sposobie promowania firmy budowlanej

Data dodania: 2007-05-29

Wyświetleń: 3814

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 2

WIEDZA

-2 Ocena

Licencja: Creative Commons

Dużo ludzi „pędzi” w ramach prowadzonych przez siebie biznesów, a pęd ma to do siebie, że nie daje luzu na inne czynności niż te wynikające z szarej rzeczywistości i „walki” z konkurencją o utrzymanie swojej pozycji na rynku. Nie zawsze mamy czas na głęboki – skutkujący dobrymi efektami - namysł o rozwoju swojej firmy. Nie zawsze wiemy, z kim rozmawiać.

Istnieje wiele teorii i opracowań dotyczących reklamy. Sposoby reklamy stały się dziedziną nauki i zajęć na wielu uczelniach. Z każdym dniem powstaje wiele wartościowych prac, które bardzo szybko przejmują funkcję „pułkowników”. Nie ma już prawie żadnego hasła, które nie byłoby przedmiotem dociekań naukowych.

Nie znaleziono – jak dotychczas – sposobu na praktyczną i skuteczną realizację słusznych i zasadnych rozwiązań podawanych przez badaczy. Wejdźmy na stronę internetową http://www.totalizm.org/free_energy_pl.htm i przeczytajmy tam zawarte treści. Utwierdzimy się we wrażeniu, że „to”, czyli darmowe energie jest takie proste, a zarazem...takie trudne. Dlaczego nasze koszty codziennego utrzymania są takie głęboko obciążające budżety domowe w pozycji ogrzewanie?

Zajmując się doradztwem nieruchomościowym starałem się zgłębić powody próby sprzedaży domu na osiedlu „Przylesie”, w Lubinie na Dolnym Śląsku.Dom zamieszkuje typowa rodzina dla zagłębia miedziowego. On – były pracownik kombinatu miedzi i działacz sportowy.Ona – Pani domu oraz dwoje dzieci,już z rodzinami.

Dom był wybudowany w czasach „gierkowskich” i jak na ówczesne czasy – dobrze przemyślany. Do domu prowadzą dwa niezależne wejścia, a w składzie substancji lokalowej istnieją pomieszczenia na prowadzenie działalności gospodarczej, w których jeden z potomków prowadzi zakład fryzjerski.Lokalizacja domu blisko centrum,ale zagospodarowanie działki – szczególnie zieleń – robią wrażenie cichej i spokojnej lokalizacji.

Można powiedzieć: „żyć i nie umierać”.Rodzina dwupokoleniowa,warunki lokalowe akceptujące „różności pokoleniowe” – dające równocześnie cichy azyl dla życia emerytalnego „starszego pokolenia”.

I nagła decyzja: koszty ogrzewania przez sieć miejskiej elektrociepłowni rozbijają budżet domowy. Życie w atmosferze ciągłego składania gotówki na opłacenie rachunków z ciepłowni staje się nie do wytrzymania. Jeden z synów ze swoją rodziną „brykają” do Hiszpanii w poszukiwaniu lepszego życia, a pozostający lokatorzy w domu, przy zanikających waloryzacjach emerytur muszą...sprzedać dom i przenieść się do M ileś w blokowiskach. Fryzjerstwo też ma nie najlepszego notowania i rozdział się zamyka. Pozostaje żal i wspomnienia – nie o takiej starości myśleliśmy. To się ma nijak do starości Finów opisywanej w tekście http://artelis.pl/art-533,3,33,Finanse,Burza_w_sferze_emerytur__A_kiedy_przyjda_blyskawice_.html

Co zrobić by opisywane historie nie zdarzały się?

Po przeczytaniu tego tekstu można wejśc na stronę www.4filary.pl/dompasywny i zapoznać się z mośliwościami nowej technologii budowlanej, – która z wielkimi oporami, ale wkracza do polskiego budownictwa.O tej technologii trzeba mówić wszystkim znajomym by realizowali remonty swoich domów czy budowę nowych z zastosowaniem tej technologii.By nie było żalu spowodowanego sprzedażą „dorobku całego życia”, – czyli wypieszczonego domu „z darmową energią”.

Jeśli tekst ten przeczyta ktoś będący już na emeryturze i mający „zaskórniaki”, które może przeznaczyć na szczytny cel – niech ufunduje nagrodę dla najlepszego tekstu, o czym sygnalizuje tekst http://artelis.pl/art-1162,10,111,Dom_i_Ogrod,Informacje_o_przygotowywanym_konkursie.html

Ufundować nagrody mogą również firmy ze sfery budownictwa, o których zmaganiach z wprowadzaniem nowej technologii mogą być te teksty do nagradzania. Taki nagrodzony tekst możemy traktować, jako odpowiedź na tytuł tego artykułu..


Licencja: Creative Commons
-2 Ocena