Jesli posiadasz nowa strone www (w sensie świeżo wykupionej domeny lub założonej subdmeny) z pewnoscia powinny Cie zainteresowac informacje zwiazane z pozycjonowanej takiej nowej strony.

Data dodania: 2009-01-14

Wyświetleń: 3704

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Problemem dla niedoświadczonych użytkowników jest to w jaki sposób mogą oni zacząć promocję swojej strony przy pomocy pozycjonowania.



Otóż nowa domena (świeżynka z miesięcznym stażem) narażona jest początkowo na wiele niebezpieczeństw związanych z pozycjonowaniem. Zbyt drastyczne pozycjonowanie stron w pierwszych trzech miesiącach i nieumiejętne rozłożenie anchorów i ilości linków może spowodować, że trzeba będzie kupić nową domenę lub czekać i prosić Google o usunięcie filtrów. Jak więc zacząć pozycjonowanie nowej domeny? Otóż musisz pamiętać o:



1. Używaj tylko dozwolonych metod.

Nie pakuj się na dzień dobry w niedozwolone techniki wykraczające poza White SEO. Wiem, że wysokie pozycje kuszą ale możliwość otrzymania bana i potrzeba kupna nowej domeny powinna ostudzić zamiary.



Pamiętaj o dobrej optymalizacji swojej strony. Dzięki temu łatwiej i szybciej będziesz mógł zdobyć wyższe pozycje. Dodatkowo wypłyniesz dzięki temu na pozostałe frazy.



2. Katalogowanie z głową.

Na początku użyj katalogów, do których w pierwszych tygodniach możesz dodać swoją stronę zupełnie za darmo. Katalogów jest tyle, że z pewnością starczy Ci ich na wiele dni a nawet tygodni czy miesięcy. Jeśli nie to weź korepetycje z wytrwałości i wewnętrznego spokoju. Z pewnością przyda się podczas katalogowania ; )



Ile katalogów dziennie?

Dla nowej strony zaleca się nie więcej niż 5-15 katalogów dziennie. Z naciskiem bardziej na 5 niż 15. Warunkiem jest systematyczne dodawanie. Nie możesz w 1 tydzień dodawać po 40-60 dziennie a przez kolejny miesiąc nic bo jest duża szansa, że strona złapie filtr.



3. Urozmaicaj anchory.

Wiem, że najchętniej cały czas korzystałbyś z tych samych anchorów, na które pozycjonujesz stronę. Jednak dobrym rozwiązaniem jest aby używać także jako anchoru adres domeny, nazwę strony oraz inne mniej powiązane z pozycjonowanycmi słowami anchory.



4. Adder

Jeśli już wykorzystasz wszystkie dostępne katalogi (a zapewniam Cię, że to się nigdy nie stanie ;) do dalszego katalogowania możesz użyć Addera. Jest to program, który zrobi za Ciebie całe mnóstwo roboty. Po prostu będzie katalogował za Ciebie.



Możesz nim katalogować zaplecze (z punktu kolejnego) a także swoje wpisy w katalogach i stronach typu presell page lub bezpośrednio strony pozycjonowane. Oczywiście można i to i to jednocześnie ; )



Zaplecze możesz linkować (z doświadczenia) od 10 do 20 linków początkowo. Strony właściwe lepiej 1-10 dziennie. Jeśli domena starsza powyżej 2 lat można linkować 20-30 dziennie i też nie będzie problemu.



Wpisy w preclach ok 5 dziennie.



5. Zaplecze

W trakcie katalogowania adderem kiedy program robi wszystko za Ciebie a Ty nie musisz się zajmować już katalogami możesz swój czas i wysiłek przeznaczyć na tworzenie zaplecza. Do łatwych fraz wystarczą katalogi i optymalizacja jednak przy średnich i cięższych już bez zaplecza daleko, a raczej wysoko nie zajedziesz.



Zaplecze może być różne. Od tematycznego i merytorycznie dobrego po spam, syf i ubóstwo. Droga jaką pójdziesz zależy od Ciebie i od tego ile masz zapału, pomysłu i środków na to.



Tak po krótce przedstawia się droga jaką powinna przejść każda nowa strona, którą chcesz pozycjonować.
Licencja: Creative Commons