Konstruktorzy będąc ograniczeni wymiarami zewnętrznymi pojazdów znaleźli sposób na zwiększanie pojemności skrzyń ładunkowych poprzez maksymalne obniżenie podłogi oraz przez zastosowanie ogumienia niskoprofilowego, mniejszych kół, niższego zawieszenia i niższej ramy. Co w rezultacie pozwoliło na osiągnięcie wysokości skrzyni ładunkowej do 3 metrów.Naczepa ma unoszony mechanicznie dach o 30 centymetrów na czas załadunku, sterowanie zawieszeniem, rozsuwany dach.Wyposażone są w mechanizm naciągu bocznej kurtyny, mechanizm podnoszonego dachu do załadunku bocznego
Reasumując , zaletami naczep tego typu jest zwiększona objętość przestrzeni ładunkowej kosztem zwiększenia wewnętrznej wysokości naczepy, wygodny załadunek — ładować towar można górą, bokiem oraz od tyłu. Funkcjonalność firanek jest bowiem niekwestionowana - to doskonały dostęp do ładowni z boku, możliwość szybkiego rozpięcia plandeki (w tym przypadku opończa jest zaczepiona na kłonicy przedniej za pomocą profilu hakowego, a z tyłu jest naciągana przy użyciu przekładni ślimakowej.
Wszystko to znacznie ułatwia oraz przyśpiesza proces załadunku-rozładunku.