0
głosów
- +

Jaką mają moc linki na blogu firmowym?

Autor:

Aktualizacja: 03.06.2019


Kategoria: Biznes i Ebiznes / Pozycjonowanie


Artykuł
  • 0 głosów dodatnich
  • 0 głosów ujemnych
  • 30 razy czytane
  • 0 przedrukowany
  • 0 Polemik/Poparć <span class="normal">Odpowiadanie na artykuł</span>
  • Licencja: CR <span class="normal">Wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuł może być opublikowany jedynie na Artelis. Zabronione jest pobieranie artykułu i korzystanie z niego bez pismnej zgodny autora i serwisu Artelis.pl&nbsp;</span>
Dostęp bezpłatny <span class="normal">Dostęp do treści jest bezpłatny.<br/> Inne pola eksploatacji mogą być zastrzeżone sprawdź <b>licencję</b>, żeby dowiedzieć się więcej</span>
Jaką mają moc linki na blogu firmowym?

Jaką mają moc linki na blogu firmowym?Efekty związane z promowaniem Waszej firmy nie są dla Was pod żadnym pozorem satysfakcjonujące? A może warto postawić na bloga? Pamiętajcie, że dzięki temu możecie na przykład skutecznie działać w aspekcie linkowania. Dlaczego jest to tak istotne?


Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

Prowadząc bloga - można uskuteczniać linkowanie nie tylko wewnętrzne, ale także zewnętrzne. O co tutaj chodzi? Linkowanie wewnętrzne polega na promowaniu artykułów wewnątrz jednego bloga. Jak to wygląda w praktyce? Już wyjaśniamy. Załóżmy, że napisaliście w kwietniu ciekawy artykuł na blogu firmowym. W maju też popełniliście kilka interesujących wpisów. Tematyka w pewnym stopniu nawiązuje do kwietniowego artykułu? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zawrzeć link, który będzie odsyłał do tego wpisu. Jak można to zrobić? Na przykład w środku artykułu lub na jego końcu. Możecie też dodać taki śródtytuł, jak "co jeszcze warto przeczytać?" i tam podać kilka linków. Natomiast linkowanie zewnętrzne polega na promowaniu stron poza obszarem danego bloga. Załóżmy, że macie sklep internetowy w zupełnie innym internetowym miejscu - kolokwialnie pisząc - niż blog. Możecie na przykład napisać artykuły, które będą przedstawiały korzyści wynikające ze stosowania danych akcesoriów. Na końcu bez żadnego problemu macie szansę umieścić link do sklepu, który coś takiego sprzedaje.

Korzystne oddziaływanie na pozycjonowanie

Należy zwrócić uwagę na fakt, że linkowanie ma bardzo duży wpływ na rozmaite kwestie. Między innymi można dzięki temu informować roboty Google, które podstrony są dla nas bardziej istotne, a które mniej. Nie bez powodu mówi się, że odpowiednie działania SEO to także właśnie zajmowanie się linkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi. Chodzi o to, że dzięki nim można wpływać na pozycjonowanie strony. Im natomiast wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większa szansa na dużo odbiorców oraz większe zyski z prowadzonej działalności. Dlaczego? Na pewno każdy zgodzi się, że łatwiej mają firmy, przedsiębiorstwa, sklepy internetowe itp. które znajdują się na pierwszych stronach w Google. Podmioty obecne na dalszych stronach są zdecydowanie mniej popularne. W związku z tym prowadzenie bloga firmowego to nie tylko sposób na to, aby pokazać siebie jako eksperta, który dużo wie o konkretnej branży. Dla wielu ludzi najważniejsze jest to, że właściwa strategia, także w zakresie linkowania, pozytywnie wpływa na pozycjonowanie.


Podobał Ci się artykuł?
0
głosów
- +

Brak polemik/poparć



Podobne artykuły:


KOMENTARZE


Używając tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie plików Cookie.Dowiedz się więcej.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Z dniem 25.05.2018 wprowadziliśmy też w życie rozporządzenia dotyczące ochrony danych osobowych. Więcej informacji w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie.

Zamknij