Jaką mają moc linki na blogu firmowym?Efekty związane z promowaniem Waszej firmy nie są dla Was pod żadnym pozorem satysfakcjonujące? A może warto postawić na bloga? Pamiętajcie, że dzięki temu możecie na przykład skutecznie działać w aspekcie linkowania. Dlaczego jest to tak istotne?

Data dodania: 2019-06-03

Wyświetleń: 672

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 1

WIEDZA

-1 Ocena

Licencja: Copyright - zastrzeżona

Jaką mają moc linki na blogu firmowym?

Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne

Prowadząc bloga - można uskuteczniać linkowanie nie tylko wewnętrzne, ale także zewnętrzne. O co tutaj chodzi? Linkowanie wewnętrzne polega na promowaniu artykułów wewnątrz jednego bloga. Jak to wygląda w praktyce? Już wyjaśniamy. Załóżmy, że napisaliście w kwietniu ciekawy artykuł na blogu firmowym. W maju też popełniliście kilka interesujących wpisów. Tematyka w pewnym stopniu nawiązuje do kwietniowego artykułu? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zawrzeć link, który będzie odsyłał do tego wpisu. Jak można to zrobić? Na przykład w środku artykułu lub na jego końcu. Możecie też dodać taki śródtytuł, jak "co jeszcze warto przeczytać?" i tam podać kilka linków. Natomiast linkowanie zewnętrzne polega na promowaniu stron poza obszarem danego bloga. Załóżmy, że macie sklep internetowy w zupełnie innym internetowym miejscu - kolokwialnie pisząc - niż blog. Możecie na przykład napisać artykuły, które będą przedstawiały korzyści wynikające ze stosowania danych akcesoriów. Na końcu bez żadnego problemu macie szansę umieścić link do sklepu, który coś takiego sprzedaje.

Korzystne oddziaływanie na pozycjonowanie

Należy zwrócić uwagę na fakt, że linkowanie ma bardzo duży wpływ na rozmaite kwestie. Między innymi można dzięki temu informować roboty Google, które podstrony są dla nas bardziej istotne, a które mniej. Nie bez powodu mówi się, że odpowiednie działania SEO to także właśnie zajmowanie się linkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi. Chodzi o to, że dzięki nim można wpływać na pozycjonowanie strony. Im natomiast wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym większa szansa na dużo odbiorców oraz większe zyski z prowadzonej działalności. Dlaczego? Na pewno każdy zgodzi się, że łatwiej mają firmy, przedsiębiorstwa, sklepy internetowe itp. które znajdują się na pierwszych stronach w Google. Podmioty obecne na dalszych stronach są zdecydowanie mniej popularne. W związku z tym prowadzenie bloga firmowego to nie tylko sposób na to, aby pokazać siebie jako eksperta, który dużo wie o konkretnej branży. Dla wielu ludzi najważniejsze jest to, że właściwa strategia, także w zakresie linkowania, pozytywnie wpływa na pozycjonowanie.

Licencja: Copyright - zastrzeżona
-1 Ocena