Aby odnieść sukces w biznesie należy zadbać o swoją obecność we wszystkich mediach, jednakże główny akcent powinniśmy położyć na internet, a szczególnie na obecność w Google.

Data dodania: 2011-10-28

Wyświetleń: 1678

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

W wirtualnej rzeczywistości sukcesy odnosi firma, która umie się odpowiednio zaprezentować. Profesjonalnie wykonana strona internetowa to dobry start, aby odnieść sukces. Aby jednak strona www twojej firmy została doceniona i zauważona niezbędne jest przeprowadzenie optymalizacji.

Po pierwsze użytkownik

Optymalizacja strony internetowej to podstawa wszelkich działań reklamowych i promocyjnych w sieci, aby reklama w Google była skuteczna należy naszą stronę przygotować merytorycznie, tak aby użytkownicy mogli na niej odnaleźć wartościwe i uniklane treści. Nie należy dostosowywać strony „sztucznie” poprzez zagęszczanie słów kluczowych w treści, lub też umieszczanie ich we wszystkich możliwych tagach, ponieważ to przyniesie wręcz odwrotny do zamierzonego skutek.  Aby uzyskać wysoką pozycję potrzebna jest strona, która będzie estetyczna i przejrzysta, o profesjonalnie przygotowanej treści. Jeżeli nie jesteśmy specjalistami w danej dziedzinie to warto skorzystać z pomocy osób, które znają się na rzeczy i przygotują dla nas wartościowy i sensowny content.

Zrozumienie działania wyszukiwarek to podstawa

Na pozycję strony interneotwej w wyszukiwarce ma wpływ bardzo wiele czynników, i nikt, nawet najbardziej doświadczeni specjaliści od pozycjonowania nie znają tak naprawdę ich wszystkich. Dane o których mowa zapisane są w specjalnym algorytmie, który jest nieustannie zmieniany i ulepszany. Dzięki profesjonalnie przeprowadzonej optymalizacji mamy możliwość wpłynąć chciażby na część czynników decydujących o pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Optymalizacja to w zasadzie dwie zależne od siebie części, piewrsza to optymalizacja na stronie www, polega ona na poprawie kodu, przygotowaniu treści, mapy strony oraz tekstów. Warto dbać o to, żeby strona była optymalizowana cały czas, w końcu zawsze można coś poprawić, lub dodać nowe treści. Druga część procesu optymalizacji to po prostu budowanie linków zewnętrznych prowadzących do strony. Najlepiej, aby linki prowadzące do naszej strony były umieszczane na stronach pokrewnych tematycznie, wówczas uzyskujemy znacznie lepsze rezultaty w postaci wyższych pozycji w wyszukiwarkach.

Podsumowanie

Dbałość o wartościową i unikalną treść oraz zdobywanie wartościowych linków prowadzących do strony to prosta droga do sukcesu. Oczywiście aby nasze wysiłki reklamowe były skuteczne należy wystrzegać się różnych metod dających krótkotrwałe polepszenie pozycji takich jak systemy wymiany linków, lub też ukryta treść, czyli tzw. cloaking. Więcej na ten temat w następnym artykule.

Licencja: Creative Commons
0 Ocena