Na jakiej zasadzie buduje się zaufanie dzięki Programowi Partnerskiemu?

Data dodania: 2008-10-13

Wyświetleń: 2349

Przedrukowań: 0

Głosy dodatnie: 0

Głosy ujemne: 0

WIEDZA

0 Ocena

Licencja: Creative Commons

Własny Program Partnerski może przynosić wiele korzyści serwisowi, w którym został uruchomiony. Zazwyczaj głównie zwraca się uwagę na zyski, które generowane są przez Partnerów, a także reklamę, czy dobre wypozycjonowanie w wyszukiwarkach. Jednak te zalety nie są jedynymi, o których warto pamiętać. Program Partnerski w e-sklepie (czy też innym serwisie internetowym) budzi po prostu zaufanie u Klientów.

Na jakiej zasadzie buduje się zaufanie dzięki Programowi Partnerskiemu?

Posiadając Program Partnerski, mamy również w swoich szeregach grono Partnerów, którzy działając dla siebie - działają również na naszą korzyść. Wówczas już nie tylko my polecamy nasze produkty czy usługi, poświadczając o ich niezawodności lub przydatności, ale robią to również właśnie Partnerzy. O wiele więcej źródeł zapewnia Klienta o trafności swojego wyboru i dzięki temu nasze produkty są dużo bardziej wiarygodne oraz lepiej postrzegane przez potencjalnego Klienta niż te, które sprzedawane są w serwisach bez Programu Partnerskiego.

Posiadając solidnych Partnerów w postaci osób prywatnych, a nawet dużych serwisów - zyskujemy w oczach Klientów bardzo wiele - wiarygodność oraz większe zaufanie. Stajemy się autorytetem w danej dziedzinie, a nasza marka jest bardziej rozpoznawalna i prestiżowa - co jest znakomitą drogą do osiągnięcia sukcesu.

Podsumowując, co między innymi daje nam Program Partnerski i dlaczego warto zająć się jego wdrożeniem oraz udoskonalaniem we własnym serwisie?

WIĘKSZE ZYSKI

CIĄGŁA REKLAMA I PROMOCJA

SKUTECZNE POZYCJONOWANIE

BUDOWANIE ZAUFANIA I ROZPOZNAWALNEJ MARKI

ZWIĘKSZENIE PRESTIŻU I AUTORYTETU
Licencja: Creative Commons
0 Ocena